کد خبر: ۲۶۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹ 25 July 2016
رئیس شورای شهر ساری گفت: مسئول کمیسیون ماده پنج در مازندران استانداری است که این کمیسیون مدت‌ها است که تعطیل است.

به گزارش بلاغ به نقل از کارمندشمال، جلسات شورای شهر ساری که مدتی بود به صورت علنی برگزار نمی‌شد، با حضور نمایندگان مرکز استان پای رسانه‌ها نیز به این جلسات مجدد باز شد.

علیجان شمشیربند رئیس شورای شهر ساری در این جلسه یکی از دغدغه‌های استان مازندران به ویژه مرکز استان را ساماندهی زباله عنوان کرد و یادآور شد: در سفر هیئت دولت به مازندران مقرر شده بود که 20 میلیارد تومان برای احداث کارخانه زباله سوز اختصاص پیدا کند.

وی افزود: با وجود گذشت چندین ماه از سفر هیئت دولت به مازندران، این رقم برای تکمیل کارخانه زباله‌سوز ساری اختصاص پیدا نکرد.

شمشیربند با اعلام اینکه در حال حاضر سالیانه 14 میلیارد تومان هزینه برای انتقال زباله مرکز استان متوجه شهرداری ساری است، گفت: باید زمینه‌ای ایجاد شود تا هرچه سریعتر نسبت به احداث کارخانه زباله‌سوز اقدام شود.

رئیس شورای شهر ساری با انتقاد از تعطیل شدن کمیسیون ماده پنج که مسئول مستقیم آن استاندار است، تصریح کرد: مردم از وضعیت موجود در ارتباط با تغییر کاربری گلایه دارند.

وی در پایان با اعلام اینکه پرونده قطوری برای پارک ملل ساری تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: به دلیل وجود همین پرونده فاز دوم پارک ملل ساری تعطیل شد و دلیل متقنی نیز در این ارتباط وجود ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار