دکتر محسن رضایی: فردای آن روز بود که صدام، رسماً پذیرش قطعنامه را اعلام كرد. بنابراين گلوله‌ی مقاومت، مذاکره و جنگ را به نتیجه رساند، نه تسلیم شدن
کد خبر: ۲۶۶۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴ 25 July 2016
به گزارش تابناک مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر محسن رضایی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس ضمن بیان جزئیاتی از حوادث روزهای پایانی جنگ و تجاوز منافقین کوردل به خاک‌های کشورمان با پشتیبانی نیروهای عراق، عامل اصلی به نتیجه رسیدن جنگ و مذاکرات را مقاومت در برابر دشمنان بیان کرد.

متن این یادداشت کوتاه که در صفحه اینستاگرام دکتر رضایی منتشرشده، به این شرح است:

" ایران قطعنامه ٥٩٨ را پذیرفته بود؛ اما صدام زیر بار نرفت و يك هفته بعد به خرمشهر حمله كرد و شهر در محاصره قرار گرفت.

با یاری خداوند متعال و همت رزمندگان اسلام پس از چهل‌وهشت ساعت نبرد طاقت‌فرسا، محاصره شکسته شد و دیگربار، شهر، در واپسین روزهای جنگ، آزاد شد. ناگهان خبر رسید که ارتش صدام با كمك منافقين از غرب ايران واردشده و به‌سوی كرمانشاه در حال حرکت است.

گلوله‌ی مقاومت مذاکره و جنگ را به نتیجه رساند، نه تسلیم شدن

بی‌درنگ با بالگرد از جبهه جنوب به اسلام‌آباد غرب آمدم. مشاهده کردم که منافقين با حمايت بمب‌افکن‌های ارتش صدام از اسلام‌آباد عبور كرده و به سمت كرمانشاه رفته‌اند. سرداران كوثری و فضلی را مأمور کردم كه عقبه آن‌ها را ببندند. از سمت كرمانشاه هم شهید همدانی و شهید صياد شيرازی كمك كردند و سرانجام قريب دو هزار نفر از منافقين در محاصره رزمندگان قرار گرفتند و...

فردای آن روز بود که صدام، رسماً پذیرش قطعنامه را اعلام كرد. بنابراين گلوله‌ی مقاومت، مذاکره و جنگ را به نتیجه رساند، نه تسلیم شدن."

انتهای پیام/
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار