بهادر مولایی وزنه بردار بابلسری عضو سابق تیم ملی، با حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی در بیمارستان اختر از ناحیه لگن تحت عمل جراحی قرار گرفت.
کد خبر: ۲۶۶۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷ 25 July 2016
به گزارش تابناک مازندران، روز گذشته و پس از انتقال بهادر مولایی وزنه بردار ناکام کشور از بیمارستان امام ساری به تهران، المپیکی های وزنه برداری از او عیادت کردند.

چه کسانی به عیادت بهادر مولایی آمدند؟ / آخرین وضعیت پس از انتقال به تهران



چه کسانی به عیادت بهادر مولایی آمدند؟ / آخرین وضعیت پس از انتقال به تهران


بهادر مولایی با حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی در بیمارستان اختر از ناحیه لگن تحت عمل جراحی قرار گرفت و دکتر نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی قول داد بلافاصله پس از ترخیص مولایی از بیمارستان، فدراسیون پزشکی ورزشی مقدمات ریکاوری و فیزیوتراپی این قهرمان را فراهم می کند.

چه کسانی به عیادت بهادر مولایی آمدند؟ / آخرین وضعیت پس از انتقال به تهران
و این گونه بود که ورزشکاری سنگین وزن با سابقه مدل آوری جهانی در نتیجه عدالت ورزشی در کشور با پراید ! شخصی خود تصادف کرد و برخی از رشته های ورزشی بدون کسب هیچ افتخار ملی برای ایران در دهه های گذشته! ورزشکارانی با انواع خودروهای چدصد میلیونی و چند میلیاردی دارد!
انتهای پیام/

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Austria
|
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
بهادر مولایی مروارید گرانبهایی در وزنه برداری سنگین بود»که خیلی از کشورها،حسرت داشتن چنین پدیده هایی را دارند...اگر وی پشتیبانی شده بود»»کشور کوچولویی مانند گرجستان نمی توانست،دارنده رکورد سنگین جهان باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار