کد خبر: ۲۶۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸ 26 July 2016
شهردار ساری گفت: خط پروازی ساری به سیلوانو ایتالیا راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی عبوری دوشنبه‌شب در دیدار با شهردار سیلوانو ایتالیا در مجتمع دنیای آرزو اظهار کرد: تلاش‌های زیادی در طی چهار سال گذشته در شهر ساری ایجاد شد و در سه سال گذشته شهر ساری جزو گردشگرپذیرترین شهر ایران انتخاب شد.

وی تصریح کرد: شهر ساری ظرفیت‌های بسیار برجسته‌ای در حوزه تاریخی و تفریحی دارد و سرداران به نام این شهرستان اقدامات اثرگذاری در دوران دفاع مقدس داشتند.

شهردار ساری خاطرنشان کرد: شهدای بسیاری زیادی از این شهرستان برای حفظ خاک ایران اسلام جنگیدند و با شجاعت از وطن دفاع کردند و این افراد از افتخارات شهر ما هستند.

این مسؤول با اعلام اینکه ساری شهر ساحلی و جلگه‌ای است، گفت: ساری و سیلوانو ایتالیا مشترکات زیادی در بخش گردشگری دارند و از وجود این مشترکات می‌‏توانیم برای توسعه خدمات گردشگری استفاده کنیم.

عبوری اضافه کرد: توسعه شهر ساری بر مبنای جذب گردشگری ترسیم شد و همین امر می‌‏تواند به توسعه مناسبات گردشگری این دو شهر کمک کند.

وی با اعلام اینکه تفاهم‌نامه اولیه برای انجام قرار داد خواهرخواندگی در برنامه کاری قرار گیرد، گفت: پس از بررسی‌های لازم زمینه حضور هیأت‌های تجاری وسرمایه گذاران نیز در مراحل بعدی دیده شود.

شهردار ساری در ادامه خواستار راه‌اندازی پرواز مشترک بین شهرستان ساری و سیلوانو ایتالیا شد و گفت: با تسهیل در رفت و آمد می‎توان از حضور سرمایه‎گذاران بین دو شهر استفاده مطلوب‎تر برد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار