کد خبر: ۲۶۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹ 26 July 2016
فرماندار ساری گفت: به‌زودی چندین پروژه بزرگ شهری در ساری افتتاح می‎شود که قابلیت گردشگری دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احمد حسین‎زادگان دوشنبه‌شب در دیدار با شهردار سیلوانو ایتالیا به همراه مسؤولان شهری در مجتمع دنیای آرزو، اظهار کرد: ایتالیا و ایران مشترکات اقتصادی و فرهنگی زیادی در حوزه‌های مختلف دارند.

وی تصریح کرد: با وجود فراز و نشیب‌های تاریخی در منطقه و جهان رابطه ایران و ایتالیا چندان دستخوش تحولات نشد و ارتباط و مناسبات وجود داشت.

فرماندار ساری با اشاره به سابقه تاریخی ایتالیا، افزود: ایران هم جزء کشورهایی است که از پیشینه تاریخی اثرگذاری برخوردار است.

این مسؤول با بیان اینکه شهر ساری ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه اقتصادی و گردشگری دارد، گفت: در حوزه شهری در این سال‌ها اتفاقات بسیار مناسبی رقم خورد و فعالیت‌های موثری در شهر انجام شد.

حسین‌زادگان تأکید کرد: با توسعه تعامل می‎توان زمینه‌ای ایجاد کرد که مسؤولان شهری برای توسعه مناسبات تلاش‌های ویژه‌ای در برنامه کاری خود قرار دهند و این بستر در شهرستان ساری وجود دارد.

وی با اعلام اینکه مردم در بعد از انقلاب به عنوان رکن بسیار مهم در حوزه‌های مختلف مورد توجه هستند، افزود: پارلمان‌های شهری و نهادهای غیر دولتی در کشور از قدرت بسیار بالا و اثرگذاری برخودار هستند و دولت نیز زمینه تعاملات و مناسبات را فراهم می‎کند.

فرماندار ساری با اعلام اینکه در شهر ساری پروژه‌های بسیار مناسبی افتتاح شد، گفت: به‌زودی نیز چندین پروژه بزرگ شهری در این شهر افتتاح می‎شود که این پروژه‌ها قابلیت گردشگری دارد.

حسین‌زادگان در پایان خواستار ایجاد ارتباط بین نخبگان دو شهر ساری و سیلوانو ایتالیا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار