کد خبر: ۲۶۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱ 26 July 2016
معاون خدمات شهری شهردار بابل گفت: پارکبانان برای پارک کمتر از نیم‌ساعت حق دریافت هزینه از مردم را ندارند و با متخلفان برخورد می‌شود.

در پی انتقادات برخی از شهروندان بابل درباره دریافت هزینه تردد از سوی پارکبانان در برخی از مسیرهای بابل از جمله خیابان مدرس معاون خدمات شهری شهردار بابل به خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بابل، اظهار کرد: در حال حاضر 20 پارکبان در چند نقطه از شهر بابل از جمله مسیرهای خیابان بازار و خیابان مدرس مشغول فعالیت هستند.

ولی‌الله نیازی‌فر افزود: بر اساس قراردادی که با پیمانکار این طرح منعقد شده مقرر شد پارکبانان برای مدت زمان نیم‌ساعت حق دریافت هزینه از شهروندان بابلی را نداشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با آنها به‌شدت برخورد می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار بابل تصریح کرد: چند مورد تخلف در خصوص دریافت هزینه از سوی پارکبانان به شهرداری بابل گزارش شده است که به‌شدت با افراد خاطی برخورد و یکی از این افراد اخراج شده است.

نیازی‌فر با اشاره به اینکه به پیمانکار این طرح تذکر داده شده است، از شهروندان فهیم بابلی خواست به محض مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را با تلفن 137 شهرداری بابل در میان بگذارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار