کد خبر: ۲۶۶۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴ 26 July 2016
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه در شروع به کار دولت بودجه فرهنگی استان حدود 400 میلیون تومان بوده است، گفت: بودجه فرهنگی استان در سال‌جاری 3.5 برابر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احد جاودانی بعد از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و ستون‌نویسان فرهنگی، اظهار کرد: بودجه فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ابتدای دولت 400 میلیون تومان بوده که امسال 3.5 برابر شده است.

وی با بیان اینکه بودجه عمرانی ارشاد در سال گذشته 720 میلیون تومان بوده است، افزود: تعدادی از سالن‌های ارشاد در سطح استان بازسازی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه 12 هزار هنرمند و اصحاب هنر و رسانه در استان حضور دارند، تصریح کرد: ایجاد سینما و آمفی تئاتر در جامعه از ساختن پل و جاده اهمیت بیشتری دارد.

این مسؤول با اعلام اینکه برخی از هنرمندان و اصحاب رسانه درآمد دیگری نداشته و از همین طریق گذران زندگی می‌کنند، خاطرنشان کرد: باید با برگزاری جشنواره‌های ملی فضای جدیدی برای هنرمندان در استان ایجاد شود.

جاودانی با اشاره به افتتاح سینمای هنر و تجربه در بابل، یادآور شد: حضور کارگردانان و تهیه‌کنندگان می‌تواند در کشف استعداد در استان موثر باشد.

وی با بیان اینکه باید ساختمانی برای خانه مطبوعات مازندران تهیه شود، ادامه داد: نشست‌های خبری مطبوعاتی مدیران با اصحاب رسانه باید در خانه مطبوعات استان برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه سال آینده انتخابات شورا را در پیش داریم، گفت: شوراهای شهر ظرفیت‌های بزرگی هستند که باید مطالبات فرهنگی، هنری اجتماعی برای آنان مطرح شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار