کد خبر: ۲۶۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲ 27 July 2016
معاون فنی و قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به حضور 13 ورزشکار مازندران در المپیک 2016 ریو، گفت: پیش‌بینی می‌شود 6 مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران مازندرانی در این رقابت‌ها کسب شود.

ابوالقاسم عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: المپیک بزرگ‌ترین آوردگاه ورزشی دنیا بوده و همه ورزشکاران برای کسب سهیمه و حضور قدرتمند در آن تمام توان خود را به‌کار می‌گیرند.

وی با اشاره به برگزاری آیین بدرقه 13 ورزشکار المپیکی 2016 برزیل در هتل المپیک، افزود: مازندران در این دوره از مسابقات 13 ورزشکار در 6 رشته ورزشی دارد که ورزشکاران هفت شهر مازندران در این رویداد به میدان می‌روند.

معاون فنی و قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اعزام المپیکی‌ها از روز ششم، دوازدهم و پانزدهم مرداد امسال، بیان کرد: ‌برای کسب مدال متعدد در این رویداد خیلی خوش‌بین هستم و انتظار می‌رود کسب 6 مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران مازندرانی به دست آید.

این مسؤول با اعلام اینکه در بازی‌های المپیک 2012 لندن 54 نفر از ایران راهی مسابقات شدند، خاطرنشان کرد: از این جمع 11 نفر از مازندران بودند که دو مدال طلا توسط قاسم رضایی در کشتی فرنگی و بهداد سلیمی رشته وزنه‌برداری به همراه یک مدال برنز توسط کمیل قاسمی در رشته کشتی توسط مازندرانی‌ها کسب شد.

عباسی با تأکید بر حضور 205 کشور با یک هزار و 25 ورزشکار، یادآور شد: امسال در تعداد المپیکی‌ها توسط ورزشکاران کشور و سهمیه مازندران رشد خوبی داشتیم هر چند در تعداد ورزشکاران پارالمپیکی نیز افراد زیادی راهی مسابقات می‌شوند.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی چشم‌انتظار کسب مدال توسط ورزشکاران در میدان بزرگ المپیک هستند، تصریح کرد: امیدواریم دعای خیر مردم بدرقه راه ورزشکاران کشورمان باشد.

معاون فنی و قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به حمایت جدی دولت از ورزشکاران المپیکی، گفت: استانداری مازندران، مسؤولان شهری و استانی هم عزم خوبی برای حمایت ورزشکاران برای مدال‌آوری دارند و می‌خواهیم ورزشکاران با فراغت بیشتری به مسابقات اعزام شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار