کد خبر: ۲۶۷۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸ 27 July 2016
شهردار رامسر گفت: با  کلنگ زنی مدرن ترین بازار ماهی فروشان در رامسر معضل 20 ساله این منطقه رفع می شود.

به گزارش ایسنا مازندران، نصرت الله کوزه گر در مراسم کلنگ زنی بازار مدرن ماهی فروشان رامسر در کنار پل صفارود اظهار کرد: بازار ماهی فروشان رامسر یکی از بازارهای سنتی و خوب شهر رامسر از نظر اقتصادی و گردشگری بوده و در این راستا نیازهای آنان به ماهی و محصولات دریایی بسیار است.

وی درباره بازار سابق ماهی فروشان تصریح کرد: در سال های گذشته مرکزی را برای بازار ماهی فروشان در نظر گرفته بودند که نامناسب بوده و با  مشکلات زیادی مواجه بود.

کوزه گر حل مشکلات آلودگی محیط زیست و رونق خوب بازار و ایجاد مکان مناسب را عامل انجام این پروژه عنوان کرد و افزود: شهرداری و شورای شهر مکان مناسبی را جهت فعالیت این بازار انتخاب کرده و گروه معماری و طراحان پس از مطالعات لازم و با معماری مدرن و نقشه خوب که به صحن شورای شهر عرضه شد کلنگ زنی مجتمع انجام شد.

وی مساحت زمین ساخت این پروژه را هزار متر و با ساخت ۲۲ غرفه و یک رستوران دریایی که انواع ماهی را طبخ و عرضه کند عنوان و خاطرنشان کرد: در مدت زمان شش ماه و با هزینه ۶۰۰ میلیون تومان این پروژه به پایان کار خود می رسد.

وی افزود : برای کاهش بار ترافیکی زمینی به ارزش ۷ میلیارد ریال جهت پارکینگ خریداری شد و برای سیستم فاضلاب آن مدرن ترین سیستم فاضلاب به کار گرفته می شود‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار