تیم فوتسال باشگاه شهروند ساری عصر امروز در دیداری خانگی و در مقابل دیدگان صدها تماشاگر مشتاق موفق به کسب نتیجه مقابل میهمان جنوبی خود، ملی‎حفاری اهواز نشد.
کد خبر: ۲۶۸۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳ 28 July 2016
به گزارش تابناک مازندران، هفته نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور امروز در شهرهای مختلف از جمله ساری آغاز شد که تیم شهروند ساری در نخستین گام نتیجه را به میهمان اهوازی واگذار کرد.
در این رقابت که با حضور پرشور تماشاگران و فوتسال‎دوستان مازندرانی در سالن سیدرسول حسینی ساری همراه بود، ساروی ها بازی را با گل زودهنگام حمیدرضا ره‏انجام در دقیقه اول بازی آغاز کردند اما 11 دقیقه بعد با گل متقابل ملی حفاری اهواز کار به تساوی کشیده شد.
نماینده فوتسال خوزستان در ادامه و در دقایق 15 و 17 و دقیقه 4 نیمه دوم سه گل دیگر، مجموعا 4 گل وارد دروازه میزبان کرد اما با دو گل دیگر شهروند که بازهم بنام ره‎انجام ثبت شد، کار به یک قدمی تساوی رسید...اما با وجود تلاش بازیکنان حسین رعدی سرمربی شهروند ساری، این بازی با همان نتیجه 4 بر 3 به نفع ملی حفاری اهواز به پایان رسید تا شهروند ساری هفته اول لیگ را با شرمندگی مقابل شهروندان چشم امید به هفته دوم و بازی مقابل میزبان اصفهانی داشته باشد.
انتهای پیام/

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار