کد خبر: ۲۶۸۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳ 29 July 2016
عضو تیم ملی وزنه‌برداری کشور گفت: برای کسب مدال طلای المپیک 2016 ریو می‌جنگم.

محمدرضا براری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: المپیک میدان بسیار بزرگ جهانی است که هر ورزشکاری آرزوی حضور در آن و مدال‌آوری در این میدان را دارد.

وی افزود: از ابتدای ورود به اردوی تیم ملی شرایط روحی و روانی خوبی نداشتم و با تغییر کادر فنی توانستم خود را به شرایط ایده‌آل باز گردانم.

عضو تیم ملی وزنه‌برداری با اشاره به اینکه طبق صحبت‌هایی که با انوشیروانی سرمربی تیم ملی داشتم روند مطلوبی بر تمرین و شرایط جسمی و روحی‌ام حاکم شد، تصریح کرد: سه مرحله اردوی بسیار سخت را سپری کردیم و پس از آن به اردوی تیم ملی در تهران بازگشتیم.

این ورزشکار بیان کرد: در این اردوها توانستم نسبت به رکوردهای آسیایی و رقابت‌های بین‌المللی بیش از 10 کیلوگرم ارتقای رکورد داشته باشم و رقابت خود با رقیبانم را کمتر کردم.

براری بیان کرد: بر اساس آماری که از سوی سایت رسمی مسابقات المپیک 2016 پیش‌بینی شده و نفرات اول تا هفتم لحاظ شدند توانستم نام خود را در رده سوم مشاهده کنم.

عضو تیم ملی وزنه‌برداری کشور گفت: تمام سعی و تلاشم را برای کسب مدال طلا به کار می‌گیرم و امید دارم با دعای خیر مردم در نخستین دوره حضورم در المپیک 2016 ریو برزیل به مدال این تورنمنت بزرگ برسم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار