چگونه هواپیما منفجر نشد؟
پروازی که گروه سوم تیم ملی وزنه برداری و از جمله بهداد سلیمی را به سائوپالو رساند دو میهمان ویژه داشت که به محض فرود در فرودگاه طی یک عملیات پلیسی و امنیتی دستگیر و بازداشت شدند.
کد خبر: ۲۷۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۸ 10 August 2016
به گزارش تابناک مازندران، بهداد سلیمی دارنده مدال طلای المپیک لندن برای حضور در المپیک ریو امروز وارد سائوپالو شد. این در حالی است که در بین همسفران وی  دو فرد حضور داشتند که مشکوک به عضویت در گروه داعش بودند.
 
این دو فرد دقایقی پس از فرود پرواز حامل تیم ملی وزنه برداری کشورمان با حضور پلیس امنیت و نیروهای گارد ویژه پلیس دستگیر و بازداشت شدند.
 
بهدا سلیمی که هم اینک در فرودگاه سائو حضور دارد در این خصوص گفت: به محض اینکه درهای هواپیما باز شد تعداد زیادی نیروی امنیتی و ویژه وارد هواپیما شدند و دو فرد مشکوک به عضویت در گروه داعش را دستگیر کردند.
 
وی ادامه داد: هر دو نفر با شکل و شمایل اعضای این گروه (ریش های بلند و دشداشه) در پرواز حضور داشتند که پلیس به هر دو دستبند زد و بازداشت کرد.
 
سلیمی با تشریح لحظات دلهره آوری که هنوز ادامه دارد اظهار داشت: همه ترسیده بودند، هر آن منتظر بودیم صدای انفجاری بلند شود و هواپیما منفجر شود. خیلی وضع بدی بود که خدا را شکر به خیر گذشت.

مهر

برچسب ها: بهداد سلیمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار