برهانی سمت منصوریان رفت، رحمتی سمت آرش!
مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال استقلال به سمت علیرضا منصوریان رفت و به شایعات پایان داد.
کد خبر: ۲۷۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 11 August 2016
  به گزارش تابناک مازندران، دیدار تیم‌های پیکان و استقلال از ساعت 18 و 30 دقیقه در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه حواشی جالبی داشت که در زیر می‌خوانید:
 
* در حالی که پیش بینی می‌شد آرش برهانی به دلیل کنار گذاشته شدن از استقلال به سمت علیرضا منصوریان نرود اما وی در ابتدا به سمت نیمکت نشینان استقلال رفته و پس از خوش وب ش کامل با آنها منصور پورحیدری را در آغوش گرفت. وی سپس به سمت علیرضا منصوریان رفت و سرمربی این فصل تیم استقلال را در آغوش گرفت جالب است که منصوریان خطاب به برهانی گفت امروز دخل زمین نرو!
 
*مهمترین حاشیه مسابقه امروز نیز به حرکت مهدی رحمتی برمی‌گشت دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال هنگامی که بازیکنان دو تیم با هم دست دادند به سمت مجید جلالی رفت و او را در آغوش گرفت و در حالی که طی ماه‌های گذشته شایعاتی پیرامون اختلاف مهدی رحمتی و آرش برهانی مطرح شده است اما این بار دروازه‌بان تیم استقلال به سمت آ‌رش برهانی که روی نیمکت پیکان نشسته بود رفت و او را در آغوش گرفت. رحمتی هنگام یکه سعید عزیزیان مربی دروازه‌بانان پیکان را دید خطاب به او گفت ماشاءالله به این قد و قامت.
 
* هنگامی که بازیکنان دو تیم در حال ورود به زمین در تونل بودند امیر حسین صادقی علیرضا منصوریان را دید و وی را در آغوش گرفت وی قبل از شروع مسابقه نیز سرمربی تیم استقلال را با دسته گل استقبال کرد و از او برای حضور در زمین رخصت گرفت.
 
* رحمان احمدی کاپیتان تیم فوتبال پیکان قبل از شروع بازی با بازیکنان تیم استقلال خوش و بش کرده و برای دقایقی با آنها صحبت کرد.
 
* امین حاج محمدی و فرشید اسماعیلی دو بازیکنی بودند که قبل از شروع بازی به سمت نیمکت پیکان رفته و از جلالی رخصت گرفتند.
 
* آرش برهانی هنگامی که یک جانباز را در کنار نیمکت پیکان دید برخورد گرمی با او داشت.
 
* بختیار رحمانی نیز همگانم شروع مسابقه از مجید جلالی رخصت گرفت و سپس به زمین رفت.
 
* تماشاگران با وجود آغاز بازی همچنان در حال ورود به استادیوم هستند و نزدیک به 10 هزار نفر دیدار دو تیم را تماشا می‌کنند.

فارس
برچسب ها: حاشیه دیدار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار