ايران در رتبه 22 / جامائیکا با بولت به ایران رسید !
در پایان نهمین روز از رقابت‌های المپیک برزیل، کاروان آمریکا همچنان در صدر جدول توزیع مدال‌ها قرار دارد و ایران با کسب سومین مدال توسط عبدولی و دو نشان طلا ی کیانوش رستمی و سهراب مرادی به رده بیست و دوم جای دارد.
کد خبر: ۲۷۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 15 August 2016
به گزارش تابناک مازندران، سعيد عبدولی در رشته کشتی فرنگی در دیدار رده‌بندی با غلبه بر حریف مجار موفق شد مدال برنز را ازآن خود کند تا سومین مدال ایران برای کشورمان رقم بخورد. پیش از این کیانوش رستمی و سهراب مرادی دو مدال طلا برای ایران کسب کرده بودند.


در پایان نهمین  روز از سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک در برزیل مدالهای رنگارنگی در رشته های دوومیدانی، ژیمناستیک هنری، دوچرخه سواری پیست، شیرجه، گلف، شمشیربازی، وزنه برداری، کشتی فرنگی، بادبانی، تیراندازی و تنیس توزیع شد. در این روز مسابقات در رشته های شمشیربازی و تیراندازی به پایان رسید.
 
در پایان روز نهم، آمریکا با کسب ۶۹ مدال شامل ۲۶ مدال طلا، ۲۱ نشان نقره و ۲۲ برنز همچنان با اقتدار صدرنشین جدول توزیع مدالهاست. بریتانیا و چین در این روز مدالهای طلای خود را برابر کردند اما تفاضل مدالهای نقره باعث شد تا بریتانیایی ها به رده دوم جدول صعود کنند. این کشور با ۳۸ مدال شامل ۱۵ طلا، ۱۶ نقره و ۷ برنز دوم است. چین با ۴۵ مدال شامل ۱۵ طلا، ۱۳ نقره و ۱۷ برنز در رده سوم ایستاده است.
 جدول توزیع مدال المپیک ریو تا امروز 25 مرداد
روسیه، آلمان، فرانسه، ایتالیا، ژاپن، استرالیا، کره جنوبی نیز چهارم تا دهم هستند.
 
ایران در روز نهمصاحب یک نشان برنز در کشتی فرنگی شد و با این مدال جمع مدالهای خود را به عدد سه رساند. ایران با دو طلا ویک برنز در رده بیست و دوم جدول است. و نسبت به روز هشتم یک پله سقوط کرد. کشور جامائیکا با شروع مسابقات دوومیدانی و درخشش یوسین بولت و کسب دو طلا و یک برنز مانند ایران هم رده ایران است.
برچسب ها: المپیک ریو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار