برنامه بازی های ورزشکاران ایرانی در چهاردهمین روز المپیک
امروز در چهاردهمین روز بازی های المپیک ریو ورزشکاران ایران در رشته کشتی آزاد و تکواندو بانوان به مصاف حریفانشان می روند . کیمیا علیزاده که امید زیادی به مدال آوری اش می رود باید برای کسب یرنز رقابت کند و در کشتی آزاد حسن یزدانی و حسن رحیمی برای دریافت مدال به میدان می روند. بسیاری از کارشناسان کشتی حسن یزدانی کشتی گیر وزن 74 کیلوگرم و پدیده جدید ایران را بخت نخست دریافت مدال طلا می دانند . کیمیا علیزاده موفق شد با پیروزی 14-10 در برابر حریف تایلندی خود، به دیدار رده بندی المپیک ریو برسد.
کد خبر: ۲۸۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۵ 19 August 2016
به گزارش تابناک مازندران، پس از سه روز از ناکامی ایران امروز در اولین روز از مسابقات کشتی آزاد در حالی پیگیری خواهد شد که حسن رحیمی در وزن 57 کیلوگرم و حسن یزدانی در وزن 74 کیلوگرم به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

بسیاری از کارشناسان کشتی حسن یزدانی کشتی گیر وزن 74 کیلوگرم و پدیده جدید ایران را بخت نخست دریافت مدال طلا می دانند .

وی در سال ۲۰۱۴ قهرمان کشتی جوانان جهان در زاگرب کرواسی شد و در همان سال در لیگ برتر جایزه بزرگ کشتی ایران توانست ختاگ تسابلوف قهرمان وزن ۷۰ کیلوگرم جهان از روسیه را شکست دهد. یزدانی در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۵ لس آنجلس تنها کشتی‌گیر وزن ۷۰ کیلوگرم عضو تیم ملی بود و توانست تمامی رقبای خود را شکست دهد و به همراه سایر ملی پوشان قهرمان جام جهانی کشتی شوند. حسن یزدانی پسر عموی رضا یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی‌ است.

بر اساس این گزارش و طبق برنامه حسن رحیمی در دور اول استراحت می‌کند و در مرحله دوم با گارنیک ناتساکانیان از ارمنستان رقابت خواهد کرد. حسن رحیمی در صورت پیروزی در کشتی بعدی خود به مصاف برنده ویکتور لبدف از روسیه و ساندیپ تومار از هند روبه‌رو می‌شود. مسابقه اول حسن رحیمیبه وقت ایران ساعت 18 و 10 دقیقه برگزار می‌شود.
 
 در وزن 74 کیلوگرم نیز حسن یزدانی در یک قرعه خوب در دور اول استراحت می‌کند و در دور دوم با کشتی گیری از هاییتی روبه‌رو می شود. یزدانی تا فینال با جردن باروس، کشتی‌گیر مشهور آمریکایی که در این وزن حضور دارد، روبه‌رو نمی شود.
 
مسابقه اول حسن یزدانی به وقت تهران ساعت18 و 30 دقیقه به وقت ایران برگزار می شود.

به امید خدا پس از سه روز ناکامی در کسب مدال اگر اتفاق خاصی رخ ندهد ، به امید خدا امروز دو و یا سه مدال باارزش نصیب ایران می شود .

در ضمن کیمیا علیزاده موفق شد با پیروزی 14-10 در برابر حریف تایلندی خود، به دیدار رده بندی المپیک ریو برسد.

برچسب ها: المپیک ریو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار