دومین دلاو مازتدرانی در یک قدمی طلای المپیک
دومین جویباری در فینال؛ کمیل قاسمی با یک خاک و 4 بارانداز پیاپی و تنها در 33 ثانیه حریف آمریکایی خود را با حساب 10-0 شکست داد و به فینال رسید. نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در بازی‌های المپیک ریو با پیروزی در مرحله‌ نیمه‌نهایی مقابل حریف آمریکایی با صلابت کشتی گرفت و اشک حریف را در آورد.
کد خبر: ۲۸۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶ 20 August 2016
به گزارش تابناک مازندران،  مسابقات وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد بازیهای المپیک از عصر امروز شنبه در سالن «کاری اوکا» شهر ریودوژانیرو در جریان است که کمیل قاسمی موفق شد با کسب یک پیروزی قاطعانه در ۳۳ ثانیه برابر «ترول دلاگنف» به دیدار فینال سنگین وزن المپیک راه یابد.
 
کمیل قاسمی پیش از این در نخستین دیدار «جارویس کوری» از کانادا را نتیجه ۵ بر ۲ شکست داد و در دور دوم «کمال عبدالمطلب» از مصر را با نتیجه ۷ بر صفر مغلوب کرد. کمیل در یک کشتی حساس و سنگین با نتیجه ۴ بر ۴ از سد «پیتریاشویلی» از گرجستان نیز گذشت و راهی نیمه نهایی شد.
 کمیل در 30 ثانیه فینالیست شد!
قاسمی در 125 کیلو با پیروزی در دومین دیدارش مقابل حریف مصری راهی یک‌چهارم نهایی شده بود.
 
 کمیل در دور اول با نتیجه 5 بر 2 مقابل کوری جارویس از کانادا به پیروزی رسید. وی در دور دوم نیز کمال عبدالمطلب از مصر را با نتیجه 7 بر صفر شکست داد و راهی یک‌چهارم نهایی شد.
 
قاسمی در این مرحله به مصاف گنو پتریاشویلی، دارنده مدال برنز جهان از گرجستان رفت و برد.
 
 دلاو مازتدرانی در نیمه نهایی موفق شد با کسب یک پیروزی قاطعانه در ۳۳ ثانیه برابر «ترول دلاگنف» به دیدار فینال سنگین وزن المپیک راه یابد.
 
  کمیل  تبدیل به بهترین فوق‌سنگین تاریخ ؟
 
در صورتی که کمیل قاسمی مدال طلای المپیک را بگیرد با یک طلا،یک نقره ویک برنز پر افتخار ترین کشتی گیر تاریخ خواهد شد.
 
 در وزن فوق سنگین کشتی ،علیرضا سلیمانی وعباس زندی هر کدام تنها یک بار، سابقه کسب مدال طلای جهانی را داشته اند ، رضا سوخته سرایی هم 2 بار نقره گرفته است وفردین معصومی،ابوالفضل انوری،عباس جدیدی،رسول خادم وعلیرضا رضایی هم تنها به کسب مدال های نقره وبرنز اکتفا کرده اند.
برچسب ها: کمیل قاسمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار