در انتظار مدال کاپیتان یزدانی
امروز در آخرین روز بازی های المپیک ریو ورزشکاران ایران در رشته های کشتی آزاد و دووميدانى(ماراتن) به مصاف حریفانشان می روند . رضا یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد که امید زیادی به مدال آوری اش می رود ، در دور نخست باید مقابل ابراهیم بلوکباشی از ترکیه به روی تشک برود. یزدانی در صورت برتری در این دیدار در دومین مبارزه با برنده ختاک گازیموف کشتی گیر شاخص آذربایجان و رادوسلاو باران از لهستان مصاف می‌کند.
کد خبر: ۲۸۱۸۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ 21 August 2016
به گزارش تابناک مازندران،  ورزشکاران ایران در آخرین روز بازی‌های المپیک ریو در رشته‌ کشتی آزاد و دووميدانى(ماراتن) به مصاف حریفان می‌روند.
 
 امروز در ادامه مسابقات کشتی آزاد میثم نصیری در وزن 65 و رضا یزدانی در وزن 97 کیلوگرم روی تشک خواهند رفت. میثم نصیری ابتدا به مصاف بوریسلاو نوواچکوف از بلغارستان می‌رود و در صورت پیروزی باید با فرانکلین گومز، دارنده مدال نقره جهان از پورتوریکو کشتی بگیرد.
 
رضا یزدانی نیز در دور اول به مصاف ابراهیم بلوکباشی کشتی‌گیر مطرح ترک می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد باید با برنده کشتی میان ختاگ گازیموف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان و رادوسلاو باران از لهستان کشتی بگیرد.
 
آنزور بولتوکائف روس و آندریتسف اوکراینی نیز در گروه یزدانی قرار دارند. رقابت‌های اوزان فوق از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) به وقت ایران برگزار می‌شود.
 
محمد جعفر مرادی نیز از ساعت 17:05 دقیقه یکشنبه 31 مرداد در دوی ماراتن المپیک به مصاف حریفان خود می‌رود.
 
كشتى آزاد ازساعت 17:30
میثم نصیری در وزن ۶۵ کیلوگرم  
رضا یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد در وزن ۹۷ کیلوگرم  
 
دووميدانى(ماراتن) از ساعت 17
محمد جعفر مرادی
برچسب ها: المپیک ریو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار