مرد 37 ساله‌ای به همراه 6 مسافر در رودخانه هراز مشغول قایق‌رانی بود که به سمت شیارهای صخره‌های رودخانه کشیده و واژگون می‌شود.
کد خبر: ۲۸۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 21 August 2016
به گزارش تابناک مازندران به نقل از سفیر هراز، سخنگوی اورژانس مازندران گفت: مرد 37 ساله‌ای به همراه 6 مسافر در رودخانه هراز مشغول قایق‌رانی بود که به سمت شیارهای صخره‌های رودخانه کشیده و واژگون می‌شود و سرپرست این قایق جان خود را از دست می‌دهد.
 
ذکریا اشک‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما از غرق شدن قایق‌ران مرد 37 ساله در رودخانه خروشان هراز خبر داد و اظهار کرد: عصر روز گذشته بر اثر برخورد قایق به صخره در رودخانه هراز یک نفر غرق شد.
 
 
وی با بیان اینکه این حادثه در منطقه محمدآباد محور هراز رخ داد، یاد‌آور شد: مرد 37 ساله‌ای به همراه 6 مسافر در رودخانه هراز مشغول قایق‌رانی بود که به سمت شیارهای صخره‌های رودخانه کشیده و واژگون می‌شود.
 
سخنگوی اورژانس مازندران به اعزام فوری ماموران اورژانس آن منطقه اشاره کرد و گفت: بر اثر واژگونی قایق، سرپرست این تیم دچار خفگی می‌شود و پس از حضور امدادگران به دلیل شدت جریان آب، قایقران غرق شده و جان خود را از دست می‌دهد.
  
اشک‌پور در پایان با اعلام اینکه تلاش همکاران برای احیای این قایق‌ران فایده‌ای نداشت، تصریح کرد: پس از عملیات نجات، اقدامات احیا انجام شد ولی به علت شدت خفگی، قایق‌ران 37 ساله درگذشت و جنازه به بیمارستان امام رضا(ع) آمل منتقل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار