باخت یزدانی مقابل حریف آذربایجانی با ناداوری مسلم
رضا یزدانی در دومین مبارزه خود مقابل حریف عنوان‌دار آذربایجانی با ناداوری 2 بر یک شکست خورد. یزدانی در حالی باخت که حریف وی با یک اخطار برنده شد! اگر نادوران 2 امتیاز مسلم وی را می دادند و یا اکر مربیان ایران اعتراض نمی کردند دلاور ما بخاطر کرفتن امتیاز آخر برنده بود .
کد خبر: ۲۸۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 21 August 2016
به گزارش تابناک مازندران،  در وقت نخست این مبارزه یزدانی بر خلاف جریان مبارزه از داور اخطار گرفت و یک امتیاز از دست داد. در ادامه یزدانی موفق شد با زیرگیری حریف را پس از یک کش و قوس خاک کند اما در کمال ناباوری در حالیکه داور وسط 2 امتیاز به یزدانی داد اما رییس تشک پس از بازبینی فیلم و در حالیکه کاملا مشخص بود نمی‌خواهد یزدانی در این مبارزه به برتری برسد از دادن امتیاز به یزدانی خودداری کرد و بواسطه رد شدن اعتراض یزدانی یک امتیاز دیگر به گازیموف داده شد تا کشتی 2-0 شود.
 
این اقدام رییس تشک با اعتراض شدید خادم و توکلیان همراه بود و او با بیان اینکه زانوی حریف یزدانی به تشک خورده است شدیدا نسبت به حق خوری اعمال شده اعتراض کرد.
 
یزدانی در وقت دوم یک امتیاز روی کم کاری حریف گرفت و گازیموف در حالی که در این کشتی حتی یک زیر هم نگرفت و فقط دفاع می‌کرد، پیروز مسابقه شد.
 
اگر گازیموف به فینال برود، یزدانی در شانس مجدد برای مدال برنز مبارزه می‌کند.
 
یزدانی در دور نخست این رقابت‌ها مقابل ابراهیم بلوکباشی از ترکیه قاطعانه و با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسیده بود.
 
آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی ایران در دومین مصاف خود در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو برابر حریف قدرتمند آذربایجانی خود شکست خورد. به این ترتیب کاروان ورزش ایران با ۳ طلا به کار خود پایان داد.
 
رقابتهای وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد بازیهای المپیک ۲۰۱۶ برزیل از ساعت ۱۶ امروز(یکشنبه) در سالن «کاری اوکا» شهر ریودوژانیرو آغاز شد که رضا یزدانی در دومین دیدار خود در مصاف با «ختاگ گازیموف» از آذربایجان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. یزدانی باید منتظر فینالیست شدن گازیموف بماند تا او نیز با حضور در گروه شانس مجدد برای کسب مدال تلاش کند.
 
 یزدانی در دور اول «ابراهیم بلوکباشی» از ترکیه را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داده بود.
 
 در گروه یزدانی «آنزور بولتوکایف» دارنده مدال برنز جهان و کشتی گیر مطرح روس، «والری آندریتسف» دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان از اوکراین و «خودربولگا دورجخاند» نایب قهرمان جهان از مغولستان حضور دارند. در بالای جدول نیز «کایل اسنایدر» قهرمان جهان از آمریکا، راه دشواری برای حضور در دیدار فینال یپش رو نخواهد داشت.
 

برچسب ها: المپیک ریو ، کشتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار