پیش‌بینی دمای هوا در هفته نخست شهریور ماه
طی این مدت در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان شاهد رشد ابر، وزش باد و رگبار و رعد و برق پراکنده به‌صورت محلی‌ و نقطه‌ای هستیم، به‌طوری‌که عصر یک‌شنبه 9 میلی‌متر بارش در آلاشت گزارش شد.
کد خبر: ۲۸۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹ 22 August 2016
به گزارش تابناک مازندران، معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: هوای استان در هفته نخست شهریور ماه امسال آفتابی و گرم پیش‌بینی می‌شود.
 
احمد اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: با توجه به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی جو نسبتاً پایداری در آسمان مازندران حاکم بوده و آسمان استان صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.
 
وی ادامه داد: طی این مدت در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان شاهد رشد ابر، وزش باد و رگبار و رعد و برق پراکنده به‌صورت محلی‌ و نقطه‌ای هستیم، به‌طوری‌که عصر یک‌شنبه 9 میلی‌متر بارش در آلاشت گزارش شد.
 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه این هوای پایدار تا پایان هفته جاری کم و بیش در استان ماندگار است، اضافه کرد: از لحاظ دمایی نیز تغییرات دمایی چندانی پیش‌بینی نمی‌شود.
 
اسدی تصریح کرد: تا پایان هفته جاری آسمان مازندران آسمان مازندران آفتابی و گرم پیش‌بینی می‌شود، طی این مدت روزهای گرم و شرجی و از اواسط هوای استان خنک می‌شود.
 
وی با بیان اینکه دریای مازندران امروز و فردا به‌صورت موج کوتاه و در برخی ساعت با افزایش موج پیش‌بینی می‌شود، افزود: لازم است افراد با رعایت نکات ایمنی و در محدوده قانونی طرح‌های دریا شنا کنند.
 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با تأکید بر مدیریت مصرف انرژی، خاطرنشان کرد: کشاورزان برای آبیاری محصولات و همچنین سم‌پاشی در ساعات خنک روز و عصرها برنامه‌ریزی کنند.
 
اسدی در پایان گفت: همچنین با توجه به تداوم گرمای هوا تا پایان هفته تمهیدات لازم برای تهویه مرغ‌داری، دامداری و گلخانه‌ها اندیشیده شود.
برچسب ها: آب و هوا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار