صبح روز دوشنبه اول شهریور اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل میزبان انتخابات مجمع روسای هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان مازندران بود. هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان مازندران به مدت چهار سال است که رتبه نخست هیاتهای ورزش روستایی کشور را در کارنامه خود به همراه دارد.
کد خبر: ۲۸۲۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶ 22 August 2016
به گزارش تابناک مازندران: بر طبق نامه ارسالی مورخه ۳۰ مرداد ۹۵ از سوی اداره کل ورزش و جوانان مازندران روسای هیاتهای ورزش روستایی مازندران با حضور نمایندگان اداره کل ورزش و جوانان استان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل پنج رئیس هیات برای حضور در مجمع انتخابات رئیس هیات ورزش روستایی مازندران را برگزار گردید.
 انتخاب ۵ رئیس هیات ورزش روستایی برای مجمع انتخابات استان مازندران
در این گزارش آمده است؛ پس از بررسی مدارک روسای هیات های شهرستان و تایید آن از سوی نمایندگان اداره کل ورزش و جوانان آقایان : شیرود صفری، معصوم پرویی، محمدعلی مرادی، احمد حبیب پور و ابوالقاسم مبینی با اکثریت آراء توانستند به عنوان نمایندگان روسای هیات ورزش روستایی مازندران جهت حضور در مجمع شهریور انتخاب شوند.
 
گفتنی ست هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان  مازندران به مدت چهار سال است که رتبه نخست هیاتهای ورزش روستایی کشور را در کارنامه خود به همراه دارد.
برچسب ها: ورزش روستایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار