با حکم معاون رئیس جمهور
معاون رئیس جمهور در حکمی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران را منصوب کرد.
کد خبر: ۲۸۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰ 23 August 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سخنگوی شورای اطلاع‌رسانی مازندران از معرفی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران تا پایان هفته جاری خبر داد.
 
احمد مظفری گفت: از سوی نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، امید علی پارسا به عنوان نخستین رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران در دولت تدبیر و امید و دوره جدید فعالیت این سازمان منصوب شده است.
 
وی با ابراز خرسندی از اینکه مازندران نخستین استانی است که با ابلاغ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور تکلیف مدیریت این مجموعه تاثیر گذار مشخص شده است، گفت:  رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران، دانشجوی دوره دکترای رشته علوم اقتصادی و دارای 20 سال سابقه فعالیت در این حوزه است.
 
دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران تاکید کرد: معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری قزوین، معاون توسعه منابع و امور استان‌های مرکز آمار ایران، معاون برنامه ریزی استانداری کهکیلویه و بویر احمد، ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم از جمله مسئولیت‌ها و سوابق مدیریتی، امید علی پارسا، رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران است.
 
وی تصریح کرد: مراسم معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران با حضور مسئولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و استاندار مازندران، پنج شنبه 24 اردیبهشت 94  در ساری برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار