مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت که سه هزار و 900 واحد مسکونی شرکت های تعاونی مسکن مهر در استان در دولت یازدهم به بهره برداری رسید .
کد خبر: ۲۸۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 24 August 2016
 به گزارش تابناک مازندران، کامران اصغری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا سهمیه مسکن شرکت های تعاونی مسکن مهر مازندران 10 هزار و 772 واحد بود ، افزود : از زمان آغاز فعالیت مسکن مهر و ساخت واحدهای مسکونی تاکنون چهار هزار و 653 مسکن تحویل داده شد .
 
وی عمده موفقیت در ساخت مسکن مهر در سه سال اخیر را ناشی از پیگیری و هماهنگی کارگروه مسکن مازندران دانست و ادامه داد : با توجه به رکود و مشکلات پیش آمده در ساخت این واحدهای مسکونی اکثر جلسات این کارگروه برای پیگیری رفع مشکلات مسکن مهر بود .
 
مدیرکل تعاون مازندران گفت که هماهنگی با دستگاههای خدمات رسان و امور زیربنایی باعث شده که تعداد زیادی از واحدهای مسکن مهر در این دولت افتتاح شود .
وی افزود : هم اکنون 6 هزار و 119 واحد مسکن شرکت های تعاونی مسکن مهر مازندران با پیشرفت فیزیکی 80 تا 98 درصدی در حال ساخت است .
 
به گفته اصغری ، تا پایان امسال یکهزار و 500 واحد مسکن شرکت های تعاونی در مازندران بهره برداری می شود تا زمینه خانه دار شدن تعداد بیشتری از مردم استان فراهم شود .
وی تعداد شرکت های تعاونی مسکن مهر مازندران را 82 شرکت اعلام کرد و افزود : در حال حاضر با وجود رفع مشکل نبود هماهنگی برای فراهم کردن زیر ساخت های خدماتی ، نداشتن آورده اعضا یکی از مشکلات در این حوزه است .
 
ساخت بیش از 60 هزار واحد مسکن مهر سهمیه استان مازندران بود که تاکنون بیش از 43 هزار واحد مسکن به متقضاضیان تحویل داده شد .
برچسب ها: مدیرکل تعاون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار