ترکش های انتخابات فدراسیون وزنه برداری به بهانه حمله کامنتی
این طور که شنیده می شود شهریور ماه زمان انتقام جویی تاماش آیان از فدراسیون وزنه برداری و بهانه اش هجوم کامنتی به صفحه رسمی فدراسیون جهانی است.
کد خبر: ۲۸۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰ 24 August 2016
  به گزارش تابناک مازندران، تاماش آیان به خوبی می داند که اگر در برابر چنین اعتراضات گسترده ای موضع گیری نکند پس از این مجبور است پاسخگویی بیشتری نسبت به مسائل داخلی فدراسیون جهانی داشته باشد مساله ای که قبل از این کمتر وجود داشته است.
 
فدراسیون وزنه برداری ایران به احتمال زیاد یک سال از حضوردر میادین بین المللی محروم خواهد شد.اجلاس جهانی فدراسیون وزنه برداری در شهریور ماه تشکیل می شود و امکان تصمیم گیری برای یک سالم محرومیت ایران توسط تاماش آیان بسیار زیاد است.
 
به گزارش عصرایران ، خبرگزاری رویترز روز گذشته ازاحتمال محرومیت فدراسیون وزنه برداری ایران خبر داده است. خبری که رویترز منتشر کرده البته به حمله کامنتی ایرانی ها به سایت فدراسیون وزنه برداری مربوط می شود. اتفاقی عجیب و غریب که شاید خیلی منطقی هم به نظر نرسد اما شنیده ها خبر از دلیلی متفاوت برای این محرومیت خبر می دهند.
 
صفحه رسمی فدراسیون وزنه برداری در اینستاگرام پس از رای هایی که ناداوری خوانده شد مورد هجوم کامنت های ایرانی قرار گرفت. هجوم 1.6 میلیون کامنتی که البته هک شدن این صفحه را هم در پی داشت. رفتاری که گفته شد از سوی فدراسیون جهانی وزنه برداری به ریاست تاماش آیان با تنبیه مواجه خواهد شد.
 
با این همه منابع موثق نزدیک به فدراسیون وزنه برداری خبر می دهند که دلیل محرومیت فدراسیون ایران بیش از اینکه به هجوم کامنتی مربوط باشد به روابط فدراسیون وزنه برداری ایران و فدراسیون وزنه برداری جهانی مربوط می شود.
 
محمود گودرزی وزیر ورزش در برنامه ای کارشناسی که از شبکه سوم برای تحلیل اشتباهات داوری پخش می شد روی آنتن آمد و حرف های مهمی را در مورد انتخابات فدراسیون وزنه برداری زد. وزیر ورزش در برنامه زنده مدعی شد که تاماش آیان رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری با ارسال نامه ای به وزارت ورزش درخواست کرده که رییس فدراسیون وزنه برداری ایران شخصی به غیراز علیمرادی شود.
 
نامه ای مداخله جویانه در مسائل مدیریتی ورزش ایران که بی پاسخ ماند. مشکلات علیمرادی وتاماش آیان البته به روزهای قبل تر باز می گردد. علیمرادی به مدت دو دوره دبیرکل آسیایی فدراسیون وزنه برداری بود. مردی که مدت ها رابطه خوبی با آیان داشت اما این رابطه اینقدر به سردی گرایید که در شروع انتخابات ایران ، آیان تلاش کرد ، علیمرادی را کنار بزند.
 
در خرداد ماه و پس از انتخاب علیمرادی ، فدراسیون وزنه برداری ایران با برگزاری جام فجر و دعوت ازآیان تلاش کرد این مشکل را حل کند. مشکلات هم تا حدبسیار زیادی حل شد .نشان به آن نشان که تاماش آیان پس از کسب مدال طلای سهراب مرادی به سمت مسوولان کاروان ایران آمد و به آنها کسب مدال طلا را هم تبریک گفت. پذیرایی خوب از رییس فدراسیون وزنه برداری در تهران منجر به اتفاق مثبتی در روابط شده بود اما همه این مسائل درمسابقه بهداد سلیمی به هم ریخت.
 
پس از دوبار ابطال وزنه های بهداد سلیمی توسط داوران و هیات ژوری اعتراض های بسیار زیادی به رییس و مسوولان فدراسیون جهانی صورت گرفت. اعتراض هایی گسترده توسط تماشاگران حاضر و البته مربیان و مسوولان ایران . اعتراض هایی که به درگیری های تند لفظی منجر شد و روابط فدراسیون وزنه برداری ایران و فدراسیون جهانی وزنه برداری را به روز قبل از انتخابات برگرداند و اثرات پذیرایی تهران را به صفر رساند. حالا این طور که شنیده می شود شهریور ماه زمان انتقام جویی تاماش آیان از فدراسیون وزنه برداری و بهانه اش هجوم کامنتی به صفحه رسمی فدراسیون جهانی است.
 
تاماش آیان به خوبی می داند که اگر در برابر چنین اعتراضات گسترده ای موضع گیری نکند پس از این مجبور است پاسخگویی بیشتری نسبت به مسائل داخلی فدراسیون داشته باشد مساله ای که قبل از این کمتر وجود داشته است.
 
عصر ایران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار