کد خبر: ۲۸۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 30 August 2016


فرمانده انتظامی استان البرز روز سه شنبه در دیدار با خانواده شهیدان 'جعفرنژاد معصوم' و 'محمد ملکی اسدی' گفت:پلیس اگر بخواهد موفق عمل کند باید اخلاق مداری و مسیر شهدا را الگوی خود قرار دهد.

به گزارش ایرنا، سردار بخشعلی کامرانی صالح در این دیدار ضمن تجلیل از مقام شامخ شهداء و امام راحل(ره) افزود: شهدا با نثار خون پاک خود آزادی و استقلال را برای ما به ارمغان آورده و ما وظیفه داریم ادامه دهنده واقعی راه این عزیزان باشیم.

وی بر ضرورت توجه به مسائل و مشکلات خانواده های معظم شهدءا و رسیدگی سریع به آن تأکید کرد و بیان داشت: خانواده های معظم شهدا اسوه های دفاع از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی هستند.

کامرانی صالح با اشاره به نقش بر جسته خانواده شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در بین اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان اظهار داشت: تا فرهنگ شهادت در بین جوانان وجود دارد این انقلاب در مقابل تمام هجمه های دشمن بیمه شده و توطئه های آنان خنثی می شود.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی اگر بخواهد در ماموریتهایش موفق باشد باید قدردان زحمات شهدا ، جانبازان و خانواده های آنها باشد گفت : راه ، مشی و اخلاق شهداء باید در نیروی انتظامی صراط ما باشد زیرا اگر این شهدا نبودند امروز ما امنیت و استقلال نداشتیم .

شهید 'جعفر نژاد معصوم' از سربازان ژاندارمری سابق بود که در تاریخ 21 تیر ماه سال 67 در منطقه عملیاتی دهلران و در عملیات مرصاد به درجه رفیع شهادت رسید و شهید 'محمد ملک اسدی' از کارکنان ژاندارمری سابق در تاریخ 20 دی ماه سال 61 بر اثر سقوط بالگرد حین انتقال مجروحان جنگی به درجه شهادت نائل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار