نتایج ضعیف و ادامه دار هر دو نماینده مازندران در لیگ دسته اول
تیم پر مهره خونه‌به‌خونه بابل در یک بازی خانگی مقابل آلومینیوم اراک با تساوی یک بر یک متوقف شد تا همچنان از جمع مداعیان دور بماند. آلومینیوم اراک هم با این تساوی با ۱۱ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت. مصاف دو تیم مدعی پارس جنوبی و سپید رود رشت با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد. پارس جنوبی با دوازده امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته است و سپیدرود رشت هم با ۱۱ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته است. تیم نساجی دیگر نماینده استان در خانه حریف یعنی فجر سپاسی شیراز متوقف شد.
کد خبر: ۲۹۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶ 08 September 2016
به گزارش تابناک مازندران،تیم پرمهره خونه به خونه مازندران که یکی از تیم های کهکشانی لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور در رقابت های این فصل لقب گرفت ، در چهارمین هفته متوالی در کسب پیروزی آن هم این بار در خانه ناکام ماند.
 
هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور در شرایطی عصر امروز پنجشنبه با برگزاری ۹ مسابقه پیگیری شد که در مهمترین این مسابقات تیم مس رفسنجان که در هفته های اخیر با چهار شکست و یک تساوی در قعر جدول قرار داشت موفق شد تا در یک بازی خانگی فولاد یزد را با پنج گل شکست دهد.
 تساوی ناامید کننده هر دو نماینده مازندران در  لیگ دسته اول
 فجرسپاسی شیراز ششمین بازی فصل را هم بدون پیروزی پشت سر گذاشت.
 
تیم نساجی دیگر نماینده استان در خانه حریف یعنی فجر سپاسی شیراز که سال گذشته در آخرین روز با باخت مقابل صنعت نفت آبادان از صعود به لیگ برتر بازماند به تساوی رضایت داد.
 
 
 فجر دو امتیازی از ساعت17 امروز در شیراز پذیرای نساجی مازندرانی بود که در چهار بازی گذشته چهار تساوی داشته است؛ نساجی که در رده دوم بهترین خط حمله و ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ دسته اول هم قرار دارد امروز دروازه خود را بسته نگه داشت و در طرف مقابل فجر هم گلی دریافت نکرد تا این بازی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.
 
    فجر سپاسی با این تساوی و تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد یزد یک پله در جدول بالا رفت و پانزدهم شد اما نساجی با 7 امتیاز در جایگاه یازدهم باقی ماند. 
 
  در دیگر دیدار حساس این بازی ها نیز تیم صدرنشین اکسین در ملوان به مصاف ملوان محمد مایلی کهن رفت و این مسابقه در پایان با شکست یک بر صفر تیم فیروز کریمی خاتمه یافت. البته اکسینی ها همچنان با دوازده امتیاز در صدر جدول این مسابقات قرار دارند.
 
تیم پر مهره خونه‌به‌خونه بابل در یک بازی خانگی مقابل آلومینیوم اراک با تساوی یک بر یک متوقف شد تا همچنان از جمع مداعیان دور بماند. آلومینیوم اراک هم با این تساوی با ۱۱ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت. مصاف دو تیم مدعی پارس جنوبی و سپید رود رشت با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد. پارس جنوبی با دوازده امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته است و سپیدرود رشت هم با ۱۱ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته است.
 
گل‌گهر سیرجان هم با برتری ۳ بر صفر برابر ایرانجوان بوشهر هم امتیاز با تیم صدرنشین در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته است. خیبر خرم آباد هم با شکست دو بر صفر برابر راه آهن پایین تر تیم‌های استقلال اهواز و فولاد یزد و با دو امتیاز در رده هجدهم جدول رده بندی قرار دارد. در یک مصاف تمام خوزستانی هم دو تیم استقلال اهواز و نفت مسجد سلیمان به تساوی دو بر دو دست یافتند.
 
 تساوی امروز تیم پرمهره خونه به خونه سبب شد تا نوار ناکامی ها این تیم ادامه یابد.

این مسابقه در هر نیمه یک گل داشت . گل نیمه اول در دقیقه 38 توسط میلاد احمدی بازیکن آلومینیوم اراک وارد دروازه خونه به خونه شد و در نیمه دوم هم حمید کاظمی که در هفته های گذشته نیز ناجی تیمش بود در دقیقه 61 مسابقه گل تساوی را در دروازه میهمان نشاند.
اگرچه تیم میزبان پس از زدن گل تساوی تلاش زیادی را برای بردن به کار گرفت و حتی یک پنالتی مشکوک نیز از سوی داور به سود این تیم نادیده گرفته شد ، ولی بی دقتی در ضربه های آخر از سوی بازیکنان خونه به خونه باعث شد تا این تیم نتواند با برد به رختکن برود.
تیم خونه به خونه مازندران با هدایت علیرضا مرزبان و بازیکنان لیگ برتری و دسته یکی فصل گذشته فوتبال کشور پس از کسب 2 پیروزی هفته اول و دوم برابر تیم های استقلال اهواز و مس رفسنجان ، برابر تیم های بادران تهران و پارس جم به تساوی دست یافت و در هفته پنجم در رشت با نتیجه 3 بر یک به تیم سپیدرود این شهر باخت.

این تیم مازندرانی با وجود تساوی در هفته ششم این رقابت ها درحالی با 9 امتیاز در رده هشتم جدول 18 تیمی رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور قرار گرفت که در فصل گذشته با هدایت اکبر میثاقیان تا پایان هفته ششم در جمع سه تیم بالای جدول قرار داشت.

تیم خونه به خونه از 6 بازی هفته ششم رقابت های لیگ دسته یک جام آزادگان با 9 امتیاز همچنان با یک پله صعود به رده هشتم جدول رسید و تیم آلومینیوم اراک نیز با این تساوی با 11 امتیاز با یک پله سقوط در رده چهارم جدول این مسابقات ماندنی شد.
نساجی مازندران دیگر نماینده مازندران در این رقابت ها نیز در شیراز با وجود غیبت سرمربی خودش محمود فکری برابر مهمانش به تساوی رضایت داد و این تیم نیز با یک رده سقوط یازدهم جدول قرار گرفت.
شاگردان فکری در تیم نساجی با 7 امتیاز ، رده یازدهمی خود را درجدول رده بندی این مسابقات حفظ کردند.

گفتنی ست مازندران با 2 تیم خونه به خونه و نساجی در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور حضور دارد.
 
نتایج کامل مسابقات این هفته را در زیر می‌خوانید:
 
* مس رفسنجان ۵ _ فولاد یزد صفر
 
* فجر سپاسی صفر _ نساجی مازندران صفر
 
* خونه به خونه بابل یک _ آلومینیوم اراک یک
 
* خیبر خرم آباد صفر _ راه آهن ۲
 
* بادران یک_ مس کرمان یک
 
* پارس جنوبی یک_ سپیدرود رشت یک
 
* ملوان انزلی یک_ اکسین البرز صفر
 
* گل گهر سیرجان ۳ _ ایرانجوان بوشهر صفر
 
* استقلال اهواز ۲ _ نفت مسجد سلیمان2
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار