سخنگوی سازمان امداد و نجات با تشریح جزئیات فوت تکنسین اورژانس بر اثر سقوط بالگرد ۱۱۵، علت و گزارش اولیه این حادثه را تشریح کرد.
کد خبر: ۲۹۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ 21 September 2016
سید مصطفی مرتضوی با اشاره به اینکه بر اثر حادثه سقوط یک بالگرد اورژانس یک نفر جان خود را از دست داده است، اظهار داشت: این بالگرد 5 سرنشین داشته است که متاسفانه بر اثر سقوط بالگرد تکنسین اورژانس به بیرون از بالکرد پرت شده و جان خود را از دست داده است و یک نفر نیز که از امدادگران بود ادچار مصدومیت شده اند.
 
سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه خلبان و دو نفر دیگر که از سرنشینان این بالگرد سالم هستند، ادامه داد: براساس اطلاعات اولیه علت این حادثه اینگونه عنوان شده است که بالگرد در حال (تیک آف) بلند شدن بود که بر اثر ازدیاد گرد و غبار خلبان دید خود را از دست می‌دهد و بالگرد با یک مانع (ستون برق جاده) برخورد و سقوط می‌کند.
 
پیام تسلیت معاون درمان وزارت بهداشت در پی سقوط بالگرد اورژانس
 
در پی سقوط یک فروند بالگرد اورژانس در حین انجام ماموریت، در منطقه گزنک جاده هراز و به شهادت رسیدن تکنیسین اورژانس این بالگرد، دکتر آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:
 
انالله و اناالیه راجعون
 
باز هم خدمتگزاری از حوزه سلامت، در مسیر خدمت به مردم، جان خویش را از دست داد. خبر سقوط بالگرد اورژانس 115 و درگذشت شهادت گونه یکی از همین خدمتگزاران خط اول سلامت کشور، خانواده سلامت کشور را سوگوار ساخت.
 
ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده تکنسین اورژانس مازندران و جامعه سلامت کشور از خداوند منان برای آنان, صبر جمیل مسئلت دارم و اطمینان دارم توفیق خدمت به خلق، آن عزیز را در زمره مجاهدان قرار داده است.
 
دکتر محمد آقاجانی - معاون درمان وزارت بهداشت
 
به گزارش وزارت بهداشت، یک فروند بالگرد اورژانس 115 مازندران که برای انتقال مصدومین سانحه منطقه گزنک در هراز در هنگام فرود به دلیل گرد و غبار فراوان و کاهش دید با ستون برق جاده برخورد کرد دچار سانحه شد و در این سانحه تکنیسین اورژانس 115 مازندران به شهادت رسید.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار