ماجرای ناپدید شدن 3 زن در یک شب سناریوی مرموزی را پیش روی ماموران پلیس آگاهی تهران قرار داد.
کد خبر: ۳۰۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲ 22 September 2016
نخستین پرونده زمانی گزارش شد که یک مرد افغان با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران از ماجرای ناپدید شدن همسرش خبر داد.
 
 رکنا، این مرد به بازپرس مرشدلو گفت: مدتی بود که همسرم رفتارهایش تغییر کرده بود تا اینکه یکشنبه شب وقتی به خانه رفتم متوجه نبود همسرم شدم و به هر جا که می دانستم سر زدم اما هیچ اثری از همسرم نبود.
 
و افزود: در جست و جوی همسرم بودم که از یکی از آشنایانم شنیدم که همسرم مدتی با یک مرد خیاط در ارتباط بود و احتمال می دهد زنم در خانه او باشد به همین خاطر به دادسرا آمدم تا همسرم را به خانه بازگردانید.
 
هنوز یک ساعت از شکایت مرد افغان نگذشته بود که دومین پرونده با مراجعه مرد جوانی به دادسرای امور جنایی تهران کلید زده شد و این مرد ادعا کرد که همسرش که در یک آرایشگاه زنانه کار می کرده ناپدید شده است.
 
این مرد گفت: صاحب آرایشگاهی که همسرم در آن کار می کرد اصرار داشت که همسرم برای کار به کشور های خارجی برود و سر همین موضوع با هم اختلاف داشتیم تا اینکه روز گذشته هر چه منتظر زنم ماندم تا به خانه بازگردد بی فایده بود و احتمال می دهم همسرم با صاحب آرایشگاه به خارج کشور رفته باشند.
 
سومین پروند زمانی کلید زده شد که پسر جوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران از ناپدید شدن مادرش خبر داد.
 
این جوان به در شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران گفت: صبح دوشنبه به سرکار رفتم و زمانیکه به خانه بازگشتم متوجه نبود مادرم شدم ، ابتدا فکر می کردم مادرم برای خرید از خانه خارج شده اما هرچه انتظار کشیدم بی فایده بود و به سراغ آشنایان و دوستان خانوادگی مان رفتم اما هیچ کس از مادر اطلاعی نداشت نمی دانم چه اتفاقی رخ داده است.
 
بنا به این گزارش، تیمی ازماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس مرشدلو برای ردیابی 3 زن گمشده وارد عمل شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار