نشست کار گروه روز ملی مازندران با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران
نخستین نشست تخصصی کار گروه روز ملی مازندران در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد این استان صبح شنبه ۳ مهر برگزار شد. در این نشست دبیر ستاد روز ملی مازندران اظهار امیدواری کرد که با ورود استاندار ربیع فلاح امسال شاهد هفته ای با نشاط بجای روز ملی مازندران که سرشار از همدلی و وحدت بین همه مسئولین و هم استانیها است را شاهد باشیم.
کد خبر: ۳۰۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰ 25 September 2016
به گزارش تابناک مازندران، حسن پور دبیر ستاد روز ملی مازندران ضمن تایید این خبر عنوان داشت: با هماهنگی های به عمل آمده با جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران و دعوت از اعضاء اصلی، نخستین جلسه گرامیداشت روز ملی مازندران که مربوط به ۱۴ آبان می باشد را برگزار نمودیم.
 برگزاری اولین جلسه کار گروه روز ملی مازندران
به گزارش رسیده؛ دبیر ستاد روز ملی مازندران افزود؛ در این نشست که طوسی نماینده استانداری حضور داشت ابتدا گزارشی از عملکرد روز ملی مازندران سال گذشته (۹۴) داده شد و سپس دیگر اعضاء ضمن معرفی خود پیشنهاداتی برای هرچه با شکوه برگزار شدن این روز که متعلق به همه مازندرانی ها است را مطرح نمودند.
 
حسن پور در این گفتگو تصریح کرد: در خاتمه این جلسه مقرر گردید ظرف مدت ده روز آینده ضمن جمع بندی طرح های پیشنهادی نشستی را با ربیع فلاح استاندار مازندران در محل استانداری برگزار نماییم.
 
وی خاطر نشان شد؛ یکی از مشکلات سال گذشت نبود حمایت های مادی و معنوی بعضی از دستگاه های این استان بود که نتوانستیم آنگونه که در خور نام مازندران بود مراسمی را در غالب جشنواره و یا همایش در تمام نقاط استان همزمان برگزار نماییم و امیدواریم با ورود ربیع فلاح امسال شاهد هفته ای با نشاط بجای روز ملی مازندران که سرشار از همدلی و وحدت بین همه مسئولین و هم استانیها است را شاهد باشیم.
 برگزاری اولین جلسه کار گروه روز ملی مازندران
یاد آور می شویم در این نشست تخصصی محمدرضا بحرگردنیکو رئیس انجمن لوچو کشور آمادگی این انجمن برای ثبت روز ملی لوچو در ۱۴ آبان را اعلام داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار