معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران
مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: از 10 مهرماه، طرح نظارتی ویژه ایام محرم و صفر به مدت دو ماه در استان اجرا می شود.
کد خبر: ۳۰۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۴ 27 September 2016
به گزارش تابناک مازندران، حسین اصغرزاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار مازند اصناف از اجرای طرح نظارتی کنترل بازار ویژه اقلام اساسی ایام محرم و صفر خبر داد.
 
وی با بیان اینکه این طرح به مدت دوماه و از 10 مهر لغایت 10 آذر ماه انجام می شود؛ تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن ایام محرم و افزایش تقاضای بازار برای اقلامی نظیر برنج، حبوبات، گوشت، قند و شکر و ظروف یکبار مصرف، تشدید اقدامات نظارتی و بازرسی در این زمینه برای برقراری تعادل و کنترل بازار و همچنین جلوگیری از هر گونه سوء استفاده عوامل فرصت طلب در سطح عرضه برگزار می شود.
 
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه این طرح با مشارکت و تعامل اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و جهادکشاورزی همراه است؛ اظهار کرد: در این طرح با هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، امتناع از عرضه و ... برابر قوانین برخورد  خواهد شد.
 
اصغرزاده در ادامه ضمن اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه خبازی های استان مازندران عنوان کرد: 612  واحد متخلف خبازی طی پنج ماهه نخست سال در استان مازندران شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
 
وی افزود: در این طرح از 10 هزار و 159 واحد صنفی حوزه آرد و نان در استان بازرسی انجام شد که در نهایت منجر به شناسایی 612 واحد متخلف و ارجاع آن به تعزیرات حکومتی شد.
 
مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان خاطرنشان کرد: ارزش ریالی تخلفات شناسایی شده به مبلغ 848 میلیون و 37 هزار و 680 ریال  برآورد شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار