فرمانده انتظامی استان از کشف زمین خواری به ارزش بیش از ۱۴ میلیارد ریال و رفع تصرف چهار هزار و ۷۰۶ متر مربع از اراضی ملی در شهرستان کلاردشت خبر داد.
کد خبر: ۳۰۳۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ 28 September 2016
سردار "سید محمود میرفیضی” در گفت وگو یی ، با اعلام این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی و ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه "اجابیت” شهرستان کلاردشت، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی دریافتند، فردی با تصرف اراضی ملی بیش از چهار هزار و ۷۰۶ متر مربع از این اراضی را محصور و اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز کرده است.
 
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به هماهنگی های قضائی از شناسایی و دستگیری متهم به زمین خواری در این ارتباط خبر داد و افزود: ارزش ریالی زمین های تصرف شده ۱۴ میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال اعلام شد.
 
سردار میرفیضی با اشاره به اقدامات قضائی و انتظامی در راستای رفع تصرف اراضی ملی از آزاد سازی این مقدار زمین خبر داد و گفت: اراضی مذکور به دامان طبیعت برگردانده شد.
 
فرمانده انتظامی استان مازندران با تاکید بر حفظ بیت المال، تعامل و همکاری دستگاه ها و سازمان ها، به ویژه دستگاه قضائی را در مقابله با زمین خواران و متجاوزان به حقوق بیت المال موثر دانست.
 
متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
 
دستگیری ۳ سارق موتورسیکلت در قائم شهر

 
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان قائم شهر از شناسائی و دستگیری سه سارق موتور سیکلت با ۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .
 
سرهنگ” شعبان مهری اواتی ” سرپرست انتظامی شهرستان قائم شهر در گفت وگو با خبر نگار پایگاه خبری پلیس، گفت : در پی سرقت یک دستگاه موتور سیکلت و طرح شکایت مالباخته در کلانتری ۱۲ شهرستان  موضوع در دستور کار  ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت .
 
سرپرست انتظامی شهرستان قائم شهر، افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی به فردی به نام” ع . ر” مظنون که طی هماهنگی با مراجع قضایی متهم را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند .
 
وی خاطر نشان کرد : متهم در تحقیقات فنی و پلیسی به سرقت موتورسیکلت با همکاری دو همدست خود به نام های ” الف – گ ” و”ر– الف ” ساکن قائم شهر اعتراف کرد .
 
سرپرست انتظامی شهرستان قائم شهر تصریح کرد : متهم و همدست وی تاکنون به  ۴ فقره سرقت دیگر در این شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .
 
 
 دستگیری سارقان حرفه ای داخل خودرو در سوادکوه شمالی
 
فرمانده انتظامی شهرستان "سوادکوه شمالی”، از شناسایی و دستگیری سارق داخل خودرو درکمتراز دو ساعت خبر داد.
 
به گزارشهراز نیوز ، سرگرد "شهرام دمساز” با اعلام این خبر افزود: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت داخل خودرو در یکی از شهرستان های همجوار و فرار سارقان به این شهرستان، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: با تقویت گشت های انتظامی و کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر، سرانجام ماموران گشت کلانتری مرکزی در ساعت ۴ بامداد امروز (دوشنبه) پنجم مهرماه، حین گشت زنی موفق شدند، سارقان داخل خودرو را که با یک دستگاه خودرو سواری پراید در حال فرار بودند، شناسایی کنند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمال ، خاطر نشان کرد: ماموران در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه خودروی متهمان را پس از دقایقی تعقیب و مراقبت متوقف کردند.
 
سرگرد دمساز، افزود: ماموران با دستگیری متهمان به نام های "رضا – م” و "میلاد – ط”، در بازرسی از خودروی آنان اموال مسروقه و در بازرسی بدنی از متهمان مقادیری موادمخدر حشیش کشف کردند.
 
متهمان در پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند .
 
  
انهدام باند سارقان احشام در شهرستان بهشهر
 
– مازندران – فرمانده انتظامی شهرستان "بهشهر”، امروز از کشف دو فقره سرقت احشام و انهدام باند سارقان حرفه ای خبر داد.
 
 سرهنگ "ولی مرادی” با اعلام این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع سرقت احشام در سطح حوزه استحفاظی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهیف قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و تلاش بی وقفه، مخفیگاه سارقان احشام را شناسایی کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، خاطر نشان کرد: با هماهنگی قضایی متهمان به سرقت احشام در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و پنج راس گاو مسروقه از متهمان کشف شد.
 
سرهنگ مرادی، افزود: متهمان در تحقیقات وبازجویی های فنی پلیس به سرقت احشام اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند .
 
 
 
دستگیری سارقان داخل خودرو با ۲۱ فقره سرقت در چالوس
 
مازندران – فرمانده انتظامی شهرستان "چالوس”، از شناسایی و دستگیری سارقان داخل خودرو با ۲۱ فقره سرقت خبر داد.
 
سرهنگ "علیرضا قدیمی”با اعلام این خبر،افزود:در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان چالوس، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، دو متهم به سرقت به نام های "م- د” و "ن- ع” اهل و ساکن یکی از شهرستان های استان "البرز” با حضور در این شهرستان در امر سرقت داخل خودروها فعالیت دارند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، خاطر نشان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات با تعقیب و مراقبت این افراد و با هماهنگی قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه هر دو متهم را حین سرقت دستگیر کردند و مورد تحقیق و بازجویی قرار دادند.
 
سرهنگ قدیمی با اشاره به اظهارات متهمان به سرقت، افزود:این افراد که دارای چندین فقره سابقه کیفری و متهم به موادمخدر هستند، در اظهارات خود به پلیس، به ۲۱ فقره سرقت داخل خودرو اقرار کردند.
 
متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار صادره روانه زندان شدند.
 
ساماندهی واحد های صنفی عرضه پوشاک در جویبار
 
مازندران – فرمانده انتظامی شهرستان "جویبار”، از ساماندهی واحد های صنفی عرضه پوشاک در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد .
 
به گزارش هراز نیوز ، سرگرد” اکبر درویشی” در گفت و گو با واحد مرکزی خبر صدا وسیمای مرکز مازندران،گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشائی مدارس طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت ساماندهی مراکز عرضه پوشاک و برخورد با واحد هاس صنفی متخلف خبر داد.
 
وی افزود:همچنین در این طرح، سفره خانه های سنتی که اقدام به عرضه قلیان می کردند و مراکز فروش البسه غیرمتعارف مورد شناسایی و بازدید قرار گرفتند که در نتیجه تعداد زیادی قلیان و ۹۹۰ ثوب البسه نامتعارف نیز جمع آوری شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از پلمب بیش از پنج واحد صنفی متخلف در این طرح خبر داد و افزود: متهمان به عرضه البسه غیرمتعارف و قاچاق شناسایی و دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.
 
فرمانده شهرستان جویبار در پایان با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک که تهدید کننده امنیت شهروندان باشد، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
کشف ۱۳ تن فراورده جنگلی قاچاق در سوادکوه شمالی
 
مازندران – فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از توقیف یک دستگاه خودروی بنز تک با ۱۳ تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
 
به گزارش هراز نیوز ، "سرگرد شهرام دمساز”فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با اعلام این خبر، افزود:ماموران گشت یگان امداد این شهرستان در حین اجرای ماموریت به یک دستگاه خودروی بنز تک حامل چوب در یکی از محورهای این شهرستان مشکوک شدند .
 
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی ،افزود: ماموران خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۱۳ تن چوب جنگلی قاچاق از نوع ممرز، بید و… کشف کردند .
 
سرگرد دمساز تصریح کرد : چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و راننده خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .
 
سارقان داخل خودرو در سوادکوه شمالی دستگیر شدند
 
مازندران – فرمانده انتظامی شهرستان "سوادکوه شمالی”، از شناسایی و دستگیری دو متهم به سرقت داخل خودرو با پنج فقره سرقت خبر داد .
 
به گزارش هراز نیوز ، سرگرد "شهرام دمساز” با اعلام این خبر، افزود:در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان سوادکوه شمالی، موضع به طور ویژه در دستور ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند، متهمان به سرقت داخل خودرو به نام های ” احسان – الف” و "مهدی – ق” را شناسایی کردند و این افراد را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، خاطر نشان کرد: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی در عملیاتی هماهنگ و غافلگیرانه متهمان به سرقت داخل خودرو را دستگیر کردند.
 
سرگرد دمساز افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی به بیش از پنج فقره سرقت دیگر در این شهرستان و شهرستان های همجوار اعتراف کردند.
 
متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
 
هراز نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار