استاندار مازندران با اشاره به لزوم فعالیت‌های جهادگرایانه در پیشبرد امور اجرایی در استان گفت: کارگروه ویژه ایثارگری در مازندران تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۳۰۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ 28 September 2016
  به گزارش تابناک مازندران، ربیع فلاح جلودار صبح امروز در جمع ایثارگران استان با تجلیل از رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان جان برکف با نثار جان خود در زمانی که امکانات مناسب و جنگ افزارهای پیشرفته وجود نداشت برای دفاع از آب و خاک میهن جنگیدند و اکنون گرامی‌داشت یاد و خاطره آنان باید در ارکان مختلف زنده نگاه داشته شود.
 
وی با اشاره به لزوم توجه ورفع مشکلات مردم افزود: در سال‌های دفاع و حماسه از خودگذشتگی در جامعه از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و با تشکیل کارگزوه ایثارگری لازم است استراتژی‌های مناسب تدوین شود.
 
فلاح جلودار مطالعه گسترده در زوایای مختلف در جامعه را خواستار شد و گفت: امروز برخی کم توجهی‌ها در جامعه وجود دارد و تلاش در رفع مشکلات و رسیدگی به ارباب رجوع با روحیه ایثارگری باید مورد توجه همه مسئولان اجرایی قرار گیرد.
 
استاندار مازندران تصریح کرد: در شرایط فعلی برای امنیت و حفظ آرامش و رفاه مردم باید تلاش کنیم و این موضوع در همه ارکان جامعه و دستگاه‌های اداری باید تسریع یابد.
 
فلاح با یادآورزی فرهنگ ایثار و شهادت، خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات و کمبودها بررسی علل پرافتخار نامیدن هشت سال دفاع مقدس این مسئله را به خوبی روشن می‌سازد که شهادت طلبی‌ها و ایثارگری‌های ماندگار سبب حمایت مردم از کشورشان بوده و فرهنگ ایثار شهادت است که سد راه دشمنان انقلاب و کشور است.
 
فلاح تصریح کرد: استقلال و امنیت امروز ایران با هیچ چیز قابل مقایسه نیست و برای تداوم راه بازنگری بر راه شهدا مسیر ایستادگی را روشنتر می کند.
 
استاندار مازندران عزم جدی بر فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی و اطاعت از رهبری در این جبهه اقتصادی را لازمه فعالیت ایثارگرایانه همه نیروهای بسیجی و جهادی عنوان کرد.
 
تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار