برخود پلیس آمل با باند شبکه‌های اجتماعی
برخورد پلیس آمل با باند بزرگ شبکه‌های اجتماعی، بیانات رئیس اتاق بازرگانی استان در مورد توسعه صادرات، سفر رئیس داوطلبان جمعیت هلال احمر به استان و برگزاری مسابقات قرآن راه آهن در ساری اعم اخبار کوتاه روز جاری مازندران است.
کد خبر: ۳۰۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸ 28 September 2016
 فرمانده نیروی انتظامی آمل گفت: پلیس فتا با شبکه‌های اجتماعی که به انتشار اخبار کذب می‌پردازند برخورد جدی می‌کند.
 
سرهنگ ولی‌الله گنجیان‌مقدم با بیان اینکه از آغاز هفته ناجا در نهم مهرماه برنامه‌های متنوعی از سوی این ستاد به اجرا در می‌آید، افزود: در این هفته مهمترین برنامه همایش پیاده‌روی خانوادگی در نهم مهرمان در دو مسیر آمل با ارایه 200 جایزه غیرنقدی، حضور در اقامه نماز جمعه، صبحگاه مشترک در نخستین روز هفته، جشن خانوادگی، نمایشگاه تخصصی، گردهمایی پلیس و اصناف، غبارروبی گلزار شهدا است.
 
وی با اشاره به آمار شش ماه سال‌جاری از کاهش هفت درصدی وقوع سرقت و افزایش 20 درصدی دستگیری سارقین در این شهرستان بیان و عنوان کرد: در این شش ماهه آمل با کاهش 150 درصدی جرایم خشن مواجه شده است.
 
آغاز مسابقات قرآن راه آهن
 
با حضور 240 نفر قاری و حافظ قرآن کریم عضو خانواده راه آهن جمهوری اسلامی ایران  از سراسر کشور، دهمین دوره مسابقات سراسری حفظ و قرائت قرآن کریم در ساری آغاز شد.
 
در مراسم افتتاحیه این مسابقات مشاور فرهنگی مدیر عامل راه آهن بیان کرد: قرآن کتاب هدایت برای انسانانها بوده و کتابی است برای انتخاب بهترین زندگی که سعادت جاودانه در پرتو آن تحقق می‌یابد.
 
حجت الاسلام والمسلمین بیاتی با اشاره به اینکه قرآن ما را به صلح و سازش، همدلی، تعاون، آزادی دعوت می‌کند؛ گفت: زندگی حقیقی و حیات طیبه در پرتو عمل به دستورات و رهنمودهای قرآن شکل می‌گیرد چون قرآن روش درست زندگی کردن را به انسان می آموزد.
 
سفر رئیس داوطلبان هلال احمر به استان
 
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در ساری اعلام کرد: برای تحقق اهداف جمعیت هلال احمر باید جهانی بیندیشیم و محلی عمل کنیم.
 
فرح ناز رافع افزود: همه اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر به عنوان یک سرمایه ارزشمند می‌توانند با هم افزایی و تجمیع توان خود، کمک شایانی به همنوعان نیازمند کنند.
 
رافع گفت: یکی از مسائل مهم در فرآیند اقدامات راهبردی سازمان داوطلبان، استفاده موثر و هوشمندانه از ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی است.
 
بسترسازی توسعه صادرات در اتاق بازرگانی
 
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با بیان اینکه موانع تکراری در حوزه صادرات مازندران وجود دارد، گفت:: مشکل مربوط به حقوق گمرکی هنوز وجود دارد وبه دنبال برطرف سازی این چالش می باشیم.
 
عبداله مهاجر افزود: ایران با توجه به تفاهم نامه‌های بین المللی می‌تواند با تعرفه گمرکی پایین با کشورهای اوراسیا توسعه صادرات داشته باشد اما این فضا هنوز برای کشور ما رقم نخورده است.
 
وی حقوق گمرکی را مشکلی مضاعف برای صادرکنندگان مازندران دانست و گفت: تعرفه گمرکی برای دیگر کشورها یک چهارم مبلغی است که از تجار ایرانی می گیرند و این تعرفه 20 درصد روی قیمت تمام شده کالا به خصوص محصولات کشاورزی تاثیرگذار است.
 
تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار