گفته شده است مدافع کروات- استرالیایی پرسپولیس پیش از ترک ایران کلید آپارتمانش را تحویل داده و گفته که دیگر برنمی‌گردد. با این پیشینه‌ای هم که مدیران باشگاه در امضای قراردادهای یکطرفه با بازیکنان- به ویژه خارجی‌ها- دارند، حتی نیاز نیست که بپرسیم گولچ چطور توانسته به قراردادش پشت کند.
کد خبر: ۳۰۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱ 28 September 2016
به گزارش تابناک مازندران، هر چند گفته می شود  آنتونی گولچ رفته که دیگر برنگردد و شاید خیلی بیراه نباشد اگر این رفتن را به شایعه حضور اشکان دژاگه در پرسپولیس ربط بدهیم. گولچ تک سهمیه آسیایی پرسپولیس در بین همه خارجی‌ها بود و دژاگه هم اگر قرار به آمدنش باشد، سهمیه آسیایی به حساب می‌آید. این یعنی که می‌توانیم بدبین باشیم و ادعا کنیم باشگاه آگاهانه اما پنهانی آنتونی گولچ را به جدایی راضی کرده تا برای اضافه کردن نام اشکان دژاگه- که برانکو گفته بود حاضر نیست به خاطر او یک بازیکن دیگر را از دست بدهد- جا باز کند. یعنی یک بازیکن را که دلخواه سرمربی نیست، کنار بگذارد و بازیکن دیگری- که او هم از پروفسور تاییدیه نگرفته- را به لیست پرسپولیس اضافه کند.
 
بیش از این شاید واقعا روا نبود تقلا کردن. تقلا برای ماندن در تیمی که ماندن یا نماندن گولچ کمترین دغدغه‌اش هم نیست. شاید بهتر بود همان موقع که پرسپولیسی‌ها در لیست‌شان برای رضاییان دنبال جای خالی می‌گشتند، این مدافع کروات- استرالیایی به جدایی تن می‌داد تا اگر به او بازی نرسیده، دست‌کم از پول قراردادش بی‌نصیب نماند.
 
آنتونی گولچ اما اینگونه رفتن را به هیچ قیمتی نپذیرفت و ماند تا همچنان از روی سکو به تماشای بازی‌های پرسپولیس بنشیند و ساعت‌های تعطیلی‌اش را در رستوران‌ها و مراکز خرید تهران بگذراند. گولچ را باید مبهم‌ترین اتفاق این فصل پرسپولیس بدانیم. بازیکنی که می‌گفتند برانکو به حضورش در پرسپولیس مصر است اما حتی هم‌زبان بودن آنها هم سرمربی کروات را به اعتماد به گولچ مجبور نکرده.
 
در تایید بی‌اعتمادی برانکو به این مدافع همین بس که به یاد بیاوریم آنتونی گولچ در هفت بازی گذشته از فصل حتی یک بار هم روی نیمکت پرسپولیس ننشسته، چه برسد به اینکه بازی کرده باشد. خود گولچ البته برای توجیه این بازی نکردن‌ها از مصدومیتش وام گرفته حال آنکه شایعه‌ها حتی مصدومیت او را هم زیر سوال برده‌اند. نمونه‌اش همین آخرین مصدومیت او که گولچ برای درمان آن به فیزیوتراپی روی آورده بود و پزشک پرسپولیس می‌گفت: «این بازیکن حالت تهوع دارد و فعلا نمی‌تواند تمرین کند.»
 
این تناقض را اگر کنار مصدومیت ابتدای فصل گولچ بگذاریم، کلی داستان می‌شود برای خودش. مورد سوال‌برانگیز او اما چیزی است فراتر از این مصدومیت که در واقعی یا ساختگی بودنش تردید است هنوز. تمرین‌ها که تعطیل شد، آنتونی گولچ هم مثل دیگر خارجی‌های پرسپولیس رفت تا تعطیلات را در کشور خود و در کنار خانواده‌اش سپری کند اما با وجود گذشت سه روز از شروع دوباره تمرین‌ها هنوز برنگشته و شایعه‌ها خبر آورده‌اند که تصمیمی هم برای ادامه حضور در پرسپولیس ندارد.
 
گفته شده است مدافع کروات- استرالیایی پرسپولیس پیش از ترک ایران کلید آپارتمانش را تحویل داده و گفته که دیگر برنمی‌گردد. با این پیشینه‌ای هم که مدیران باشگاه در امضای قراردادهای یکطرفه با بازیکنان- به ویژه خارجی‌ها- دارند، حتی نیاز نیست که بپرسیم گولچ چطور توانسته به قراردادش پشت کند.
 
گویا در قرارداد او تاریخی تعیین کرده‌اند که اگر تا آن تاریخ مبلغ مشخصی به آنتونی گولچ پرداخت نشود، او می‌تواند یکطرفه فسخ قرارداد کند و حالا با تکیه به همین بند، این بازیکن تصمیم به ترک پرسپولیس گرفته است. آن هم در حالی که جذب او را هنوز هیچ‌کس گردن نگرفته. باشگاه از همان ابتدا مدعی شد گولچ را برانکو به پرسپولیس آورده که پروفسور کروات با فرستادن او به سکو این ادعا را رد کرد و مدیران باشگاه هم می‌دانیم اگر خودشان این بازیکن را جذب کرده بودند، مثل اوکراینی‌ها و ربیع‌خواه از او حمایت می‌کردند، نه اینکه حتی اجازه ندهند عکس تمرین کردنش روی سایت باشگاه برود. حالا اما مهم‌تر از اینکه چه کسی گولچ را به پرسپولیس آورده، جدایی اوست که باشگاه فعلا نسبت به آن هیچ واکنشی نشان نداده است.
 
منبع: ایران ورزشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار