ناپایداری جوی تا عصر امروز با بارشهای متناوب و کاهش دما همراه است . مازندران روز سرد پاییزی و بارانی را سپری می کند.
کد خبر: ۳۰۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 29 September 2016
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درگفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: با نفوذ سامانه سردوبارشی به استان از دیشب ، بارش باران ،وزش باد (دربرخی مناطق شدید)، رگبار و رعد و برق و کاهش دمای 5 تا 12 درجه ای را شاهد بودیم .
 
احمد اسدی با اشاره به اینکه این ناپایداری تا عصر امروزبا بارشهای متناوب و کاهش دما همراه است وامشب از میزان آن کاسته می شود افزود: از عصر جمعه تا صبح شنبه با عبور موج دوم،  بارندگی، وزش باد و رعد و برق پراکنده را در استان خواهیم داشت که بیشترین بارندگی در غرب استان پیش بینی می شود.
وی با بیان اینکه، کاهش دما تا اوایل هفته آینده  نیزادامه دارد و روز شنبه  این کاهش محسوس‌تر است خاطرنشان کرد: دریا در این مدت مواج و طوفانی است و فعالیتهای دریایی نیز ممنوع خواهد بود.
 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیشترین بارش را در ساری با 37،قائمشهر 30،نوشهر 27 و آمل 23 میلی متر و بیشترین سرعت وزش باد را در نوشهر 94 ،آمل 64 ،بابلسر 58 و رامسر 54 کیلومتر بر ساعت اعلام کرد.
به گفته اسدی در پی استقرار این سامانه ناپایدار، ارتفاعات و محورهای کوهستانی استان مه‌آلود و با کاهش دید همراه است و ازیک‌شنبه جو نسبتاً پایداری در مازندران حاکم می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار