رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: در حال حاضر تمامی محورهای استان بارانی و لغزنده است.
کد خبر: ۳۰۳۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 29 September 2016
جعفر محمدنژاد امروز درباره آخرین وضعیت راه‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر محورهای کندوان، فیروزکوه و سمنان ـ مازندران بارانی و لغزنده است.
 
وی افزود: از محدوده پارک جنگلی تا سه راه بلده محور هراز به‌دلیل بارش باران لغزنده است.
 
رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به مه‌آلود بودن محدوده هزارچم کندوان و گدوک فیروزکوه، اضافه کرد: جاده‌های غرب استان بارانی و لغزنده است.
 
این مسؤول بیان کرد: از لحاظ ترافیکی نیز مشکل خاصی وجود ندارد و وضعیت ترافیک در جاده‌های مازندران به‌صورت عادی و روان است.
 
محمدنژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی در روزهای پایانی هفته در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه مازندران اعمال می‌شود، افزود: تردد انواع تریلی به‌ استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 22 روز جمعه 9 مهرماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.
 
وی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی کماکان از محور هراز، تصریح کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 22 روز جمعه 9 مهر ماه امسال از این محور ممنوع است.
 
رئیس پلیس‌راه مازندران یادآور شد: در صورت وجود ترافیک در محورهای هراز و فیروزکوه محدودیت تردد ماشین‌های سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه تمدید می‌شود.
 
این مسؤول با بیان اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه 9 مهر ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 همان روز از مرزن‌آباد به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.
 
محمدنژاد با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.
 
وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار