فرمانده انتظامی محمود آباد از کشف 38 کیلو گرم ماده مخدر تریاک در یک ویلای اجاره ای در بخش ' سرخ رود ' این شهرستان خبر داد .
کد خبر: ۳۰۴۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷ 29 September 2016
سرهنگ زمان شالیکار روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که یک باند چهار نفره از قاچاقچیان ، این میزان مواد مخدر را وارد شهرستان کرده و قصد توزیع آن را داشتند.
وی افزود : اعضای این باند که اهل و ساکن استان های شرقی کشور هستند ، با اجاره ویلا در روستای درویش آباد ، اقدام به انتقال مواد مخدر به شهرستان محمود آباد و توزیع آن می کردند.
شالیکار گفت که از اعضای این باند یک دستگاه خودرو نیز کشف و ضبط شده است .
وی با تاکید بر این که مواد مخدر یکی از بسترهای بروز دیگر جرایم در منطقه است ، ریشه کن شدن این معضل را نیازمند افزایش آگاهی خانواده ها و تعامل هر چه بیشتر آنان با دستگاههای امنیتی و انتظامی دانست.
سرهنگ شالیکار از شهروندان خواست هر گونه اطلاعات و گزارش های خود در خصوص فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر را از طریق تلفن 110 به مراکز پلیس گزارش کنند.
محمود آباد از شهرستان های ساحلی مازندران است که از شمال به دریای خزر ، از شرق به بابلسر ، از غرب به نور و از جنوب به آمل محدود است و از راه آمل به تهران متصل می شود.
این شهرستان نزدیک ترین شهرستان ساحلی به پایتخت کشور است.
بر اساس آمارهای رسمی هم اکنون بیش از 200 هزار واحد ویلا در مازندران در اختیار افراد غیربومی است.
مسئولان گردشگری مازندران وجود ویلاهای شخصی غیرمجاز را مانع اصلی بی رغبتی سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در واحدهای اقامتی این استان دانست.
بیشتر ویلاهای شخصی غیرمجاز در شهرهای غرب استان و مراکز گردشگری شامل بابلسر، فریدنکنار، محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس؛ رامسر، تنکابن و کلاردست فعال است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار