صدهزار قلم کالای قاچاق از ابتدای امسال تاکنون در مازندران کشف و ضبط شده است.
کد خبر: ۳۰۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶ 29 September 2016
 دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران در حاشیه اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما با اشاره به کشف 100 هزار قلم کالای قاچاق از ابتدای سال تاکنون در استان گفت: بیشترین قاچاق کالا ، لوازم بهداشتی و آرایشی بوده است.
 
علی پیرفلک همچنین از اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق از ابتدای مهر همزمان با سراسر کشور در مازندران با هدف آگاهی به مردم و کسبه برای خودداری از خرید و عرضه کالای قاچاق به مدت  21روز خبرداد.
 پیرفلک مراحل بعد از هشدار 21روزه به فروشندگان در بازرسی را  اقدام به تشکیل پرونده به مدت 3 ماه ، جریمه نقدی و تعطیلی واحد برشمرد.
مهدی عباسی، مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران نیز افزود : در این مرحله از مراکز فروش لوازم خانگی، لوازم آرایشی، بهداشتی، تجهیزات پزشکی، پوشاک و تلفن همراه  بازرسی می شود.
 
عباسی با بیان اینکه بیش از 650 فقره پرونده از ابتدای امسال تاکنون در تعزیرات حکومتی مازندران تشکیل شده است،هدف از اجرای این طرح  رانا امنی بازار برای تولید کالاهای قاچاق ، هشدار و برخورد با عرضه کنندگان این کالا ها اعلام کرد.
 محمد محمدپور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز با اشاره به اینکه این طرح با همکاری این سازمان، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی،  دانشگاه علوم پزشکی و اتاق اصناف در حال اجرا است، خاطرنشان کرد:خریداران در صورت مشاهده کالای قاچاق با توجه به بر چسب اصالت روی محصول، می توانند به شماره 124 این سازمان اطلاع رسانی کنند.
برچسب ها: کالای قاچاق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار