طي يكي، دو سال گذشته هميشه شايعاتي در مورد مذاكره باشگاه پرسپوليس با اشكان دژاگه براي حضور اين بازيكن در جمع سرخپوشان به گوش مي‌رسيده است. با اين وجود به تازگي اين شايعات بسيار پررنگ‌تر شده است. از سويي بين اشكان و سطح اول فوتبال اروپا جدايي افتاده و از سوي ديگر اين بازيكن اخيرا با باشگاه العربي قطر دچار مشكلاتي شده است. به اين ترتيب اين بار بحث پرسپوليسي شدن دژاگه از هر زمان ديگري داغ‌تر شده است.
کد خبر: ۳۰۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ 30 September 2016
بانک ورزش-  اصلا كاري به اين نداريم كه خبر جذب اشكان تا چه حد صحت دارد و آيا اصلا در اين زمينه تلاش جدي صورت گرفته يا نه؛ در حال حاضر سوال مهم‌تر اين است كه اساسا تيمي مثل پرسپوليس دژاگه را مي‌خواهد چه كار و قرار است او را در كدام منطقه به بازي بگيرد؟
 
ترافيك سنگين، خيلي سنگين
 
در حال حاضر پرسپوليس برانكو به تهاجمي‌ترين شكل ممكن آرايش مي‌شود. اين تيم تنها با يك هافبك دفاعي به ميدان مي‌رود و 5بازيكن با ويژگي‌هاي تهاجمي در آن توپ مي‌زنند. با اين وجود باز هم برخي از بازيكنان هجومي برانكو يا از تركيب بيرون مي‌مانند و يا ناچار هستند در پست غيرتخصصي به ميدان بروند.
 
در حال حاضر محسن مسلمان پشت مهاجم‌ها توپ مي‌زند، فرشاد احمدزاده و عاليشاه دو بال قرمزها هستند و طارمي و وحيد اميري هم در خط حمله مورد استفاده قرار مي‌گيرند كه به اين ترتيب علي عليپور قبراق و آينده‌دار معمولا ناچار است كار را از روي نيمكت شروع كند. خب اشكان دقيقا قرار است به كجاي اين تيم اضافه شود؟ تازه يادمان باشد با توجه به حضور ماهيني در خط دفاعي، رامين رضاييان هم به راحتي مي‌تواند به اين ترافيك اضافه شود. همچنين برانكو بازيكنان ذخيره‌اي هم براي اين قسمت‌ها دارد كه از بين آنها صادق محرمي و علوان‌زاده در بازي با سپاهان در ليست 18نفره قرار گرفتند و دقايقي هم به ميدان رفتند.
 
يادمان باشد دژاگه بازيكني نيست كه براي نيمكت‌نشيني و پيدا كردن يك فرصت به تيمي مثل پرسپوليس منتقل شود. حتي يكي مثل ساسان انصاري كه با اين ويژگي‌ها به جمع سرخپوشان اضافه شده بود هم اين شرايط را تاب نياورد و در همان گام‌هاي نخستين جدا شد. پس شايد بهتر باشد داستان حضور كاپيتان دوم تيم ملي در پرسپوليس را تنها يك سرگرمي ژورناليستي به شمار بياوريم و به سادگي از كنارش عبور كنيم!

برچسب ها: پرسپولیس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار