بهادر مولایی پاسخ فدراسیون را داد
در پی تعلیق غیابی بهادر مولایی نایب قهرمان وزنه برداری جهان ، این جوان مازندرانی که مورد بی مهری فدراسیون وزنه برداری قرار گرفته است ، در اظهار نظری جالب پاسخ این فدراسیون را داد .
کد خبر: ۳۰۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ 05 October 2016
به گزارش تابناک مازندران، متاسفانه پهلولن  بهادر مولایی نایب قهرمان وزنه برداری جهان که  در آستانه ورود به المپیک در حالی رکورد قابل قبولی داشت، و به زعم اکثر کارشناسان البته کارشناسان واقعی ( نه دستمزد بگیران فدراسیون ) بطور سوال برانگیزی در آخرین گام از سوی مسئولان فدراسیون مربوطه از رسیدن به المپیک باز ماند تا اختلاف بین این جوان و فدراسیون مرادی آشکار شود ، جالب این که در حالی که مولایی رو تخت با لگن شکسته، دست پلاتین زده و پای مصدومش توان حرکت کردن را ندارد بارها از سوی کمیته  انضباطی این فدراسیون احضار شد و نهایتا غیابا تعلیق شد!؟
 
جالب این که آقای مرادی در دوره ریاست رضازاده بارها وی را به حق خوری متهم کرده بود که عدالت را رعایت نمی کند ولی هم اکنون قضیه برعکس شده است، و ظاهرا کسانی با این فدراسیون همکاری دارند که فقط همسو با مرادی هستند ! ...
 
طرفداران وی در حالی که دو مدال با تمرین انفرادی دو پهلوان به گفته خود قهرمانان به دست آمد زیر باد تبلیغات خوابیده اند ، غافل از این که مسابقات دیگری هم در راه است .
 
همه می دانند که چرا حسین توکلی قهرمان المپیک توسط مرادی عزل شد....متاسفانه بهادر مولایی هم قربانی رای و یکدندگی مرادی شد و این که چرا به فلانی رای نداد! تا از نفوذ شورا......استفاده شود ( مدارک به موقع ) رو می شود و به قول معروف هیچ سری نمی ماند...
 
متاسفانه آقایان که جوانی را از المپیک محروم کردند و مدالی را به راحتی از ایران گرفتند حالا طبل بیهوده سر می دهند ، غافل از این که در عصر اینترنت همه چیز ثبت می شود ....در مورد خطای بهداد سلیمی خواندن حرفهای کارشناسان خارجی هم بد نیست!....
 
راستی از جانشین بهادر که به ناحق به المپیک رفت چه خبر ؟ شاید طلا گرفته باشد و ما خبر نداریم..... 
 
بر همین اساس  بهادر مولایی به ادعای فدراسیون وزنه برداری پاسخ داد.
 
پاسخ بهادر مولایی نایب قهرمان وزنه برداری جهان به فدراسیون وزنه برداری به این شرح است:
 
ایده محوری و نامگذاری هرسال به یک رهنمون سنت بسیار حسنه و مبارکی است  که در طلوع هر سال توسط آقای عزیز تر از جانمان مقام عظمای ولایت (حفظهم الله) صورت میپذیرد که  دستور معظم له  بر همگان  وجوب الامر است که عمیق تر از آنچه تا کنون بوده نسبت به تمکین از معظم له کوشا بوده و اهتمام ورزند . و به فضل خداوند نتیجه اطاعت و تمکین از رهبری همواره باعث افزایش خیر و برکات بوده است و با توجه به اشاره ایشان به امسال تحت عنوان (اقدام و عمل) از همه مدیران در دولت تدبیر و امید و کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و وزیر محترم ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و حق جویان و ظلم ستیزان تمنا دارم به چالشی که توسط  مدیر و کمیته های فنی و انضباطی فدراسیون وزنه برداری صورت گرفته ورود و مداخله کندد زیرا فدراسیون مورد اشاره توانایی حل مشکلات را ندارد و با این روند مدیریتی ورزش وزنه برداری را به بن بست خواهد رسانید .
 
آنها حتی توان حفظ میراث پربهاء و ارزشمندی که توسط مدیریت قبل فدراسیون (پهلوان ولایتمدار و بسیجی مخلص حاج آقا رضازاده )  و سرمربی تحصیلکرده و به علم روز دنیا مسلطی که در زمره مفاخر جهان  است آقای کوروش باقری را حفظ نکردند . تمام کارشناسان تصدیق میکنند که طلای بهداد سلیمی قهرمان متعهد و کوشای کشورمان در المپیک قطعی بود و در اثر اشتباهات صورت گرفته و گزینش کادر مربیانی که رزومه معتبری در سنوات قبل نداشته اند باعث میشود که آقای سلیمی از گردونه مسابقات حذف شود .
 
هر چند پهلوان رضازاده امروز در شورای اسلامی شهر تهران در حال خدمت به مردم پایتخت کشورمان میباشد و موفقیت های فراوانی در حوزه مدیریت شهری را در کارنامه کسب کرده لیکن در زمان مدیریت ایشان در فدراسیون اینگونه درگیری و مجادله و مشاجره ها نبود و همدلی و وفاق که همیشه تاکید مقام معظم رهبری بوده را به درستی اجرا میکرد و جالب است بدانید سجایای اخلاقی و خصال نیکو و مهربانانه ایشان به گونه ای بود که در فدراسیون ایشان هیچ وقت کمیته انضباطی تاسیس نشد و تنش ها خیلی بهتر از امروزی که کمیته انضباطی در فدراسیون تاسیس شده خاتمه میپذیرفت . در پایان از مدیران تاثیر گذار و ذینفوذ میخواهم همت کنند و فدراسیون وزنه برداری را از این وضعیت کلاف سر درگم و بحران و التهاب خارج کنند و با نصب و انتخاب مدیران متعهد و متخصص این کشتی آسیب دیده را ترمیم و مرمت کرده و از این دریای پرتلاطم و مواج به ساحلی امن هدایت کنند . درضمن موفقیت یک فدراسیون را  متخصصان و کارشناسان و سازمان های مربوطه و ارگان های بالاتر از آنها تصدیق مینمایند ولی در این فدراسیون خودشان بهم نمره قابل قبول میدهند و مرتب مدیر و ارکان تابعه تحت تعلیم ایشان اذعان میدارند موفقیت های چشمگیر و پیروزی های فراوان چه موفقیتی صورت گرفته!!!!! شکست آماده ترین عضو تیم ملی بهداد سلیمی موفقیت است ؟؟
 
خروج بی دلیل بهادر مولایی موفقیت است ؟؟  این تعاریفی که اهالی فدراسیون فعلی از خود میکنند بیشتر جنبه مبالغه دارد و با این تمجید و تایید ها قصد دریافت تشویق ها و تایید ها را از سوی جامعه و مدیران بالاتر از خود را  در سر میپرورانند و تفکر و اندیشه آنها بقا و ماندگاری خودشان در فدراسیون وزنه برداری است و توصیه اینجانب به عنوان قهرمان جهان و بسیجی و سرباز ولایت این است که کار را برای خدا و به نیت تکریم این ملت و شادی وجود مقدس حضرت صاحب الامر (عج) انجام بدهید نزد مردم عزیز و محبوب خواهید گردید.  
 
در پایان  به فدراسیون وزنه برداری پیشنهاد و تذکر میدهم بعنوان امر به معروف که از دستور ولی نعمتمان مقام معظم رهبری تمکین نمایند و در سال اقدام و عمل به وضعیت این بی عدالتی ها در خصوص اینجانب تصمیم صحیح و منصفانه ای بگیرند. اللهم وفقنا لما تحب و ترضی  خادم ملت ایران. بهادر مولایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار