بر اساس تحقیقات اولیه آثاری از قتل مشهود نبود که با استناد به گزارش پزشکی قانونی مشخص شد قربانی بر اثر خفگی جان باخته بود که تحقیقات پلیس کلید خورد.
کد خبر: ۳۱۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۳ 20 October 2016
 روز نو : همسر مقتول در طول جلسه دادگاه روز یکشنبه مجازات اعدام را برای متهمان خواستار شد و دریافت دیه را نپذیرفت. برادر مرحوم در دادگاه بدوی شارجه در گفتگو با خلیج تایمز اذعان داشته خانواده اش تا زمان اجرای حکم اعدام روند قانونی را طی خواهند کرد. جلسه بعدی دادگاه به 45 روز بعد موکول شد، یک زن اندونزیایی 32 ساله و یک زن فیلیپینی 35 ساله با حکم زنا و قتل عمد راننده 43 ساله هندی یک مرد ثروتمند مواجه هستند. با توجه به اظهارات در دادگاه هر دو متهم با مقتول رابطه غیر اخلاقی داشته اند که به دلیل سواستفاده از آنها این دو زن تصمیم به قتل وی می گیرند. این قتل در 14 اکتبر سال 2014 به پلیس گزارش داده شد که بدنبال آن جسد مرد هندی در خانه صاحب کارش ثروتمندش کشف شد. بر اساس تحقیقات اولیه آثاری از قتل مشهود نبود که با استناد به گزارش پزشکی قانونی مشخص شد قربانی بر اثر خفگی جان باخته بود که تحقیقات پلیس کلید خورد.
 
در طول بازجویی ها خدمتکار فیلیپینی لب به اعتراف گشود و اذعان داشت که به خدمتکار اندونزیایی برای کشتن راننده کمک کرده بود. به رغم اعتراف این خانم، زن جوان اندونزیایی اتهام وارده را در آغاز تکذیب کرد اما در نهایت به جرم خود اعتراف کرد. وی مدعی است با یک راننده افغانی در ارتباط بوده که قربانی وی را دیده بود بنابراین پس از آن شروع به سواستفاده از این زن کرده است. شب قتل زن اندونزیایی با قربانی رابطه جنسی برقرار می کند و سپس به وی قرص خواب آور می خوراند و نقشه خود را به کمک همدست اش اجرا می کند و وی را با طناب خفه می کنند. روز بعد آنها خیلی عادی برخورد کردند و هنگام بردن صبحانه به اتاق راننده بگونه ای وانمود کردند که این مرد بیدار نمی شود و پلیس توسط صاحب خانه در جریان قرار می گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار