کد خبر: ۳۱۶۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰ 23 October 2016
به گزارش تابناک مازندران، هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال، امروز (یکشنبه) برگزار شد که در نخستین و مهم‌ترین دیدار، تیم خونه‌به‌خونه بابل در قائمشهر با نتیجه 2 بر یک، نساجی را شکست داد. محمد عباس‌زاده در دقیقه 49 برای نساجی و محمد غلامی در دقیقه 58 و سیدجلال رافخایی در دقیقه 89 برای خونه‌به‌خونه گلزنی کردند. با این نتیجه و با توجه به توقف سپیدرود و اکسین، خونه‌به‌خونه با 22 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سپیدرود، به صدر جدول صعود کرد.
 
مس کرمان با نتیجه 2 بر صفر فولاد یزد را از پیش رو برداشت تا نخستین شکست به این تیم را پس از آمدن محمود امیری روی نیمکت فولاد، تحمیل کند. احمدرضا زنده‌روح در دقیقه 30 از روی نقطه پنالتی و محسن دلیر در دقیقه 45، برای نارنجی‌پوشان کرمانی گلزنی کردند. این سومین پیروزی شاگردان ابراهیم‌زاده در این فصل بود.
 
*راه‌آهن در تهران، سپیدرود رشت را با نتیجه صفر - صفر متوقف کرد. سپیدرود با این تساوی صدر جدول را از دست داد و به رتبه دوم سقوط کرد.
 
*جدال مربیان باسابقه فوتبال کشورمان با پیروزی محمد مایلی‌کهن همراه بود. ملوان انزلی با یک گل، بادران تهران را با شکست بدرقه کرد که پوریا غلامی در دقیه 87، دروازه شاگردان اکبر میثاقیان را گشود. با این برد، ملوانان با 21 امتیاز به جایگاه چهارم جدول صعود کردند.
 
*فجرسپاسی شیراز در خانه خود مقابل خیبر خرم‌آباد با تک‌گل سیدحسین حسینی در دقیقه 90 شکست خورد و در رده هفدهم جدول باقی ماند.
 
* گل‌گهر سیرجان پس از دو شکست پیاپی مقابل بادران و مس رفسنجان، بالاخره طعم پیروزی را چشید و با نتیجه پرگل 4 بر صفر از سد استقلال اهواز رده هجدهمی گذشت. گل‌های شاگردان وینگو بگوویچ را اکبر صغیری در دقیقه 45، مهرداد آوخ در دقیقه 55، حمیدرضا گلزاری در دقیقه 77 و ابوالفضل شهسواری در دقیقه 84 به ثمر رساندند. این هفتمین شکست آبی‌پوشان اهوازی بود که باعث شد این تیم با 4 امتیاز و تفاضل گل 18- همچنان در انتهای جدول باقی بماند. گل‌گهر هم با 21 امتیاز و بخاطر تفاضل گل بهتر نسبت به ملوان، به رده سوم جدول صعود کرد.
 
*اکسین البرز هم با تساوی یک - یک مقابل میهمان رده شانزدهمی خود یعنی مس رفسنجان متوقف شد. مجید ترکاشوند در دقیقه 9 برای اکسین و امیر خدامرادی در دقیقه 26 برای تیم رفسنجانی گل زدند. این سومین دیدار پیاپی است که البرزی‌ها نمی‌توانند پیروز شوند.
 
نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است:
 
نساجی مازندران یک - خونه‌به‌خونه مازندران 2
 
مس کرمان 2 - فولاد یزد صفر
 
راه‌آهن تهران صفر - سپیدرود رشت صفر
 
ملوان انزلی یک - بادران تهران صفر
 
فجرسپاسی شیراز صفر - خیبر خرم‌آباد یک
 
گل‌گهر سیرجان 4 - استقلال اهواز صفر
 
اکسین البرز یک - مس رفسنجان یک
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار