فرماندار بابلسر درخواست کرد:
در سال 1395حداقل 5 مسکن برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)هدف گذاری شده که هرکدام با 60متر بنا ساخته می شود، گفت: تا کنون عملیات اجرایی پروژه30درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۳۱۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳ 24 October 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر،  سید علی اسد بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند ساخت مسکن محرومان در بابلسر که با حضور حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر و جمعی از مسئولان صورت گرفت ،از مساعدت خیران شهرستان در ساخت 5 مسکن برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تقدیر کرد و اظهار  کرد : با توجه به ظاهر زیبای شهرستان ، متاسفانه افرادی هستند که از حداقل های زندگی و حقوق اولیه برخوردار نیستند.
 
 
وی افزود:کلنگ عملیات اجرایی ساخت 5 مسکن با مشارکت خیرین و کمیته امداد امام خمینی(ره)در هفته دولت سالجاری با حضور مشاور امور بانوان وزیر کشور به زمین  زده شد و از خیرانی که می توانند در این امر خدا پسندانه همکاری کنند استقبال می کنیم.
 
فرماندار بابلسر با بیان اینکه در سال 1395حداقل 5 مسکن برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)هدف گذاری شده که هرکدام با 60متر بنا ساخته می شود،  گفت: تا کنون  عملیات اجرایی پروژه30درصد رشد داشته است.
بنا به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران ، ۴ هزار خانوار مددجوی کمیته امداد در استان فاقد مسکن و بیش از ۱۰ هزار مددجو نیز مسکن نامناسب دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار