رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: تمامی محورهای مازندران در حال حاضر بارانی و لغزنده است.
کد خبر: ۳۱۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 25 October 2016
جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو یی، اظهار کرد: در حال حاضر تمامی محورهای مازندران بارانی و لغزنده است.
 
وی با اشاره به بارش برف در محور کندوان، اضافه کرد: همچنین ارتفاعات گدوک سوادکوه و کندوان به‌صورت مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است که رانندگان باید با رعایت نکات ایمنی تردد کنند.
 
رئیس پلیس‌راه مازندران بیان کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای استان به‌صورت عادی و روان است و مشکل خاصی وجود ندارد.
 
این مسؤول با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در روزهای پایانی هفته جاری در محورهای استان اعمال می‌شود، اضافه کرد: اعمال محدودیت‌ها با هدف  جلوگیری از بروز ترافیک در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه مازندران اعمال می‌شود.
 
محمدنژاد با اعلام اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه هفتم آبان ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 همان روز از مرزن‌آباد به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.
 
رئیس پلیس‌راه مازندران به ممنوع بودن تردد انواع تریلی از محور هراز اشاره کرد و یادآور شد: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای چهارشنبه پنجم، پنج‌شنبه ششم و جمعه هفتم آبان‌ماه امسال از این محور ممنوع است.
 
محمدنژاد ادامه داد:  تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای چهارشنبه پنجم و جمعه هفتم آبان‌ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.
 
وی با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.
 
رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
     
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار