دوچرخه‌سوار مازندرانی که باهدف تکریم شهدای مدافع حرم در حال حرکت در کشورمان است، امروز به ایلام رسید.
کد خبر: ۳۱۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷ 26 October 2016
به گزارش تابناک مازندران، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، وی در دیدار با کریم دارائی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان ایلام در هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم را ستارگانی درخشان در ایران اسلامی بیان کرد که باهدف مقدس پاسداری از حرمت ولایت و مرزهای اعتقادی جان‌عزیز خود را فدا می‌کنند.
 
  
وی، افزود: برای من اوج افتخار است که در این ماه خون قیام به استانی پای نهاده‌ام که مهد پایداری، ایثار و شهادت است .
 
  
میر بابایی هدف دیگر از این حرکت ارزشمند خود را تمجید و سپاس بیکران از خانواده‌های شهدا دانست و اظهار کرد:  خانواده‌های شهدا سرمایه‌های معنوی جامعه اسلامی به شمار می‌آیند و ما نیز مدیون رشادت‌های ایثارگران می‌باشیم.
 
 
 
لازم به ذکر است میر بابایی دوچرخه‌سوار 40 ساله بابلسری استان مازندران از گلزار شهدای این شهرستان کار خود را کلید زده و تاکنون پس از عبور از استان‌های مازندران، گیلان، اردبیل، آذربایجان‌های شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه و ایلام حدود 7000 کیلومتر رکاب زده و تصمیم دارد ندای معنوی، حماسی و پایداری شهدای مدافع حرم را به گوش آحاد ملت بزرگ ایران طنین‌انداز نماید.
 
 
 
کار زیبایی که این مبلغ فرهنگی شهدای مدافع حرم انجام می‌دهد و قابل‌تقدیر است تهیه تصاویر بسیار زیبای شهدای حرم کل استان‌های طول مسیر است که تعداد آنان به‌محض ورود به استان جدید تعداد بیشتری می‌شود .
 
 
 
این ورزشکار، هنرمندی خلاق نیز محسوب می‌شود که با طراحی تصویرهای مبارک شهدا استان به استان آنان را به مسئولان استان اهدا می‌کند.
 
 
 
وی، از تلاش فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان‌های طول مسیر که در تهیه این تصاویر و هماهنگی‌های لازم متحمل زحماتی شدند تقدیر کرد.
 
 
 
سفر میر بابایی پس از ایلام به مهران  دهلران و دزفول ادامه می‌یابد و وارد کربلای خوزستان خواهد شد .
 
  
وی تصمیم دارد پس از خوزستان، بوشهر، هرمزگان، سیستان و کرمان و خراسان‌ها، یزد، فارس، اصفهان، مرکزی، همدان، سمنان به محضر مقام معظم رهبری شرف یاب شوند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار