فرمانده سپاه محمودآباد خبر داد
فرمانده سپاه محمودآباد گفت: رزمایش استانی دفاع از ساحل برای نخستین بار در مازندران در این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۸۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹ 26 October 2016
 تسنیم ، سرهنگ پاسدار سید تقی کیا عصر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های رزمایش دفاع از کوی و برزن در این شهر پرداخت.
 
وی افزود: رزمایش الی بیت المقدس در دو مرحله دفاع از کوی و برزن و دفاع از ساحل در تاریخ‌های ششم و هفتم آبان ماه سالجاری و سیزدهم و چهاردهم آبان ماه به صورت استانی برگزار می‌شود.
 
کیا بیان کرد: این رزمایش با هدف آشنایی نیروهای بسیجی و عامه مردم در مقابل هرگونه فعالیت‌های دشمن از سوی کشورهای همسایه تا بتوانند در روز مبادا از طریق ساحل حمله دشمن را خنثی کنند برنامه‌ریزی شده است.
 
فرمانده سپاه محمودآباد خاطر نشان کرد: در رزمایش دفاع از کوی و برزن سه گردان بیت المقدس حوزه حضرت موسی سرخرود و حضرت نوح محمودآباد و حضرت ابراهیم گالشپل با توجه به تجربه سال‌های گذشته در تاریخ‌های 13 و 14 آبان این رزمایش را برگزار می‌کنند.
 
کیا با اشاره به اهمیت آموزش و تقویت توان نظامی و دفاعی نیروهای بسیجی گفت: به طور متوسط هر ساله چهار بار دوره آموزشی ویژه نیروهای عضو گردان در قالب تست آمادگی جسمانی و تیر اندازی و مدیریت بحران و آموزش و سازماندهی به شکل کلاس‌های 8 و 24 ساعته برگزار می‌شود.
 
وی تصریح کرد: برگزاری این دسته از رزمایش‌های نظامی موجب حفظ انسجام و تقویت بنیه دفاعی در نیروهای بسیجی و مردم عادی می‌شود و امروز بر همه واجب است که هوشیارانه درکشور گام بردارند و از تحرکات دشمن خارجی و داخلی غافل نشوند.
 
کیا بیان کرد: این رزمایش‌ها صرفا هر سال جهت آمادگی نیروهای مردمی، بسیجی، مسئولان و به نوعی همه آحاد جامعه بوده تا در مواقع لزوم بتوانند دست در دست هم از ارزش‌های نظام دفاع کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار