پلیس راهور نیروی انتظامی طی اطلاعیه ای محدودیت های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.
کد خبر: ۳۱۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲ 26 October 2016
 به نقل پلیس راهور نیروی انتظامی، تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۰۸/۰۵ تا ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۹۵/۰۸/۰۸ از محورهای کرج – چالوس ، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.
 
تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
 
در محور کرج-چالوس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۲۳:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۸/۰۷ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۳:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۸/۰۷ از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.
 
در محور کرج-چالوس تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.
 
در محور هراز تردد تمام تریلرها کماکان ممنوع است.
 
تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۲:۰۰ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ های ۹۵/۰۸/۰۵ ، ۹۵/۰۸/۰۶ و ۹۵/۰۸/۰۷ ممنوع است.
 
در محور فیروزکوه تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۲:۰۰ روز های چهارشنبه و جمعه مورخ های ۹۵/۰۸/۰۵ و ۹۵/۰۸/۰۷ از تهران به قائم شهر و بالعکس ، ممنوع است.
 
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار