رضا اکبری اظهار داشت: استان البرز جزو استان‌هایی در کشور بشمار می‌آید از که راه‌های ارتباطی فرااستانی و ملی برخوردار است.
کد خبر: ۳۱۹۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲ 28 October 2016
اکبری افزود: بهره‌مندی از آزادراه‌ تهران – کرج، آزادراه کرج – قزوین و جاده چالوس و همچنین همجواری با استان تهران و به ویژه شهر پایتخت، موجب شده که البرز تبدیل به شاهراهی برای ارتباط تهران بزرگ با استان‌های شمالی، شمال غربی و غربی کشور شود.
 
این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: اکثر ترددهای برون‌شهری ثبت شده در استان البرز مربوط به روزهای تعطیل و همچنین از عصر روز چهارشنبه تا بامداد روز شنبه هر هفته است.
 
اکبری گفت: علت این است که مردم استان‌های تهران و البرز در این روزها از فرصت برای سفر کردن استفاده می‌کنند و به همین دلیل تعداد تردد خودروها در این روزها به بیش از 250 خودرو در روز افزایش می‌یابد.
 
وی بیان داشت: با توجه به اینکه اکثر مسافران قصد دارند در روز جمعه به استان‌های تهران و البرز بازگردند، به همین دلیل از حدود ساعت 13 عصر روز جمعه در هر هفته‌، ما شاهد بار ترافیک بسیار زیادی در محورهای برون‌شهری البرز به ویژه محور کرج – چالوس هستیم.
 
رئیس پلیس راه استان البرز افزود: به همین دلیل پلیس راه مجبور به اعمال محدودیت‌های ترافیکی موقت با هدف تسریع در بازگشت مسافران و تخلیه بار ترافیکی است.
 
اکبری ادامه داد: بر این اساس و با توجه به آخرین دستورالعمل پلیس راه کل کشور، محور کرج – چالوس در روز جمعه این هفته نیز برای ساعاتی یک طرفه می‌شود.
 
وی اظهار داشت: در این روز از ساعت 15 تا ساعت 24 تردد انواع خودروها از کرج به سمت استان مازندارن ممنوع بوده و ماموران پلیس با حضور در میدان امیرکبیر کرج از حرکت خودروها به سمت مرزن‌آباد جلوگیری می‌کنند.
 
این فرمانده ارشد انتظامی در پایان گفت: همچنین از ساعت 18 روز جمعه تا ساعت 24 حرکت خودروها از مرزن‌آباد در استان مازندران به سمت کرج به صورت یک طرفه انجام می‌َشود.
 
اکبری در پایان با اشاره به گزارش‌ هواشناسی،‌ از مسافران خواست تا پیش از عزیمت از وضعیت جاده‌های کشور به ویژه محورهای واقع در ارتفاعات اطلاع حاصل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار