رئیس پلیس‌ راه مازندران گفت: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است و تردد در همه جاده‌ها جریان دارد.
کد خبر: ۳۱۹۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 28 October 2016
جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است و تردد در همه جاده‌ها جریان دارد.
 
وی بیان کرد: از نظر جوی نیز مشکل خاصی وجود ندارد.
 
رئیس پلیس‌راه مازندران به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان اشاره کرد و گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 22 روز جمعه هفتم آبان ماه امسال ممنوع اعلام شده است.
 
این مسؤول اضافه کرد: تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 22 روز جمعه هفتم آبان ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.
 
محمدنژاد تصریح کرد: همچنین تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و تردد انواع تریلی از محور هراز همچنان ممنوع است.
 
وی با اعلام اینکه محور کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه هفتم آبان ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 همان روز از مرزن‌آباد به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.
 
رئیس پلیس‌راه مازندران با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.
 
محمدنژاد در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار