فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به مرگ 2 نفر در درگیری مسلحانه چهارشنبه شب در روستای نمدمال شهرستان شاهرود، گفت: ضاربان این درگیری شناسایی شده اند و عملیات دستگیری آنان آغاز شده است.
کد خبر: ۳۱۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 28 October 2016
 ایرنا، سردار روح الامین قاسمی روز پنجشنبه درجمع خبرنگاران افزود: با اعلام مرگ 2 نفر در درگیری مسلحانه اراذل و اوباش شاهرود در یک خانه باغ، ضاربان شناسایی شده اند و ماموران پلیس اقدام های خود را برای دستگیری آنان آغاز کرده اند.
وی با اشاره به اعلام این 2 قتل در ساعت 22 و 34 دقیقه چهارشنبه به مرکز فوریتهای پلیسی 110، در شرح این حادثه گفت: این درگیری با حمله مسلحانه 2 نفر با سلاح شکاری به هفت نفر از اراذل و اوباش در خانه باغی در روستای نمدمال از توابع بخش بسطام شهرستان شاهرود رخ داد.
 
سردار قاسمی ادامه داد: تیراندازی این 2 فرد مسلح منجر به مرگ 2 نفر شد و 2 تن دیگر را مجروح و راهی بیمارستان کرد، یکی از مقتولان این حادثه سارق سابقه‌دار 30 ساله و اهل کاشمر و مقتول دیگر جوان 23 ساله اهل شاهرود بود.
 
فرمانده انتظامی استان سمنان تاکید کرد: با هماهنگی مرجع قضایی، عملیات دستگیری متهمان آغاز شده و به محض بازداشت مجرمان، مراتب اطلاع رسانی می شود.
روستای نمدمال در دهستان خرقان بخش بسطام شهرستان شاهرود استان سمنان و در حدود 20 کیلومتری شمال شهر شاهرود قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار